GALLUB: kuinka monta kertaa viikossa yritätte saada vauvaa alulle?
Kommentit (6)
Varmaan joka päivä jos satuttaisiin samaan aikaan kotiin...harmittaa tosissaan kun yhteistä aikaa vain viikonloppuisin. Silloin sitten kerran pari päivässä, jos ei ole talo täynnä vieraita tai sukulaisia.
Siis oikeasti jaksaako muut olla noin aktiivisia KOKO kuukauden? Vaikka meillä kuume on kova ei meistä puurtamiseen ole, eli jotta fiilistäkin säilyisi matkassa säästämme innokkuutta oviksen tienoille.
jos oviksen ajankohdasta ei ole harmaintakaan aavistusta, niin silloin se on oletettavasti " milloin vain" . Eli me ainakin pupuilemme joka toinen päivä menkkojen loppumisesta vähintään kp 30 asti. Nyt kun syön teroja kp 15-24 niin riittänee että pupuilee vain kp 22 asti joka toinen päivä. Minä en valita, eikä mies ;) Joskus mies vain on niin väsynyt yövuoroviikon jälkeen ettei pupuilu heti huvittaisi, mutta pienellä lämmittelyllä asialle voi tehdä jotain.
Täällä pupuillaan silloin kun huvittaa, ei tehdä vauvan teosta pakkopullaa... Tietty oviksen aikoihin minä olen varmaankin se aktiivisempi osapuoli jolloin yritän houkutella miestä mahdollisimman usein petipuuhiin. Mutta eihän se tärppi ole loppujen lopuksi kiinni kuin yhdestä ainoasta kerrasta, jos se on oikein ajoitettu! ;)
eli nyt kun on ollu kierukka alkuvuodesta ja otettiin pois ja pillerit jätin pois 2kk syönnin jälkeen ni kierto sekaisin eikä aavistustakaan milloin olis ovis eli siksi " joudutaan" pupuilla jokatoinen päivä tai jokapäivä mutta kumpikaan ei moiti että olis pakkopullaa vaan ollaan nautittu joka hetkestä eikä kyllästymisestä tietoa.ollaan siis vissiin tosi aktiivisia 8=)
meillä jokatoinen päivä.pillerit jätin pois 29.7 eli toivottavasti tässäkuussa tärppää.ja just muuten kuulin että siittiöt säilyy naisessa korkeintaan viisi päivää.