Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaan lapsen hoitaminen kotona ja työssäkäynti- neuvoja kaivataan

Vierailija
16.01.2008 |

Olen ollut töissä 3kk la lapset sairastavat vuorotellen.

TA ehdotti jo että ME palkattais erillinen sairaan lapsen hoitajan kotiin lasten sairauksien ajaksi kun vaikeuttaa työntekoa. Meillä ei tähän varaa. Ja mielestäni lapsen on parempi olla vanhempiensa kanssa, kun mummoja tms ei ole käytössä. Miehellä ja minulla sama TA.

Ymmärrän kyllä myös TA:lle aiheutuvat ongelmat. Vai onko minun vaikea päästää äitiydestä/ vanhemmuudesta irti? Lapset 3 ja 5v.

vinkkejä kiitos!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki sanoo että alle 10v lasta on vanhemmalla oikeus hoitaa kotona jos lapsi sairas.

Vierailija
2/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vain yksi palkallinen sairaan lapsen hoitopäivä, seuraavat palkattomia. Eli no, periaatteessa saa olla pois mutta palkka ei juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkallisuus riippuu sitten hieman työnantajasta, esim minä ja mies saamme kumpikin olla 3 päivää sairaan lapsen kanssa kotona.

-2-

Vierailija
4/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta lasta saa hoitaa ja poissaolot määräytyy normaalisti siten, kuin olisit itse kipeä eli kuinka monta sairaslpäivää teillä saa olla töissä vuodessa ennen kuin tippuu kelan rahoille?

Vierailija
5/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen sisältyy joko oma tai lapsen sairaus. 3 päivää saa olla ilman lääk. todistusta

Vierailija
6/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi palkallinen päivä on vain " hoidon järjestämispäivä" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän