Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hygieenisesti pahin tapasi?

Vierailija
15.01.2008 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pyyhi ollenkaan, vaan annan olla... alushousut sitten vähän märät ja haisee =o/

Vierailija
42/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainaki läskit kierrän kaukaa. Väkisin tulee sellanen tunne, et tääl useimmat on läskejä. Ku ei jaksa vaivautua esim suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia iholohkareita pois. Myös saunan lauteilla on kiva pissiä. Ja uimahallissa tietty. Kerran olen paskonut leirintäalueen suihkussa ja laitoin paskat roskikseen. Mitäs eivät olleet järkänneet suihkun yhteyteen vessaa! Persustani kaivelen ja haistelen sitten sormia. Ja pimpsaa myös. Enkä pese käsiäni. Olen muuten kahvilassa töissä ;-D

Vierailija
44/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä siellä tulee aina niin kauhea hätä enkä pysty uimaan, josa on kauhea pissis...

Vierailija
45/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pahoja tapoja on vain

liian harvoin luuttuaminen

liian harvoin kaiken hinkkaaminen (lattiakaivot, roskiskaapit, hellantaustat jne. " näkymättömät" paikat)

nenän kaivuu ja räkäpallojen pyörittely -harvoin syön

kynsinauhojen syöminen hermostuksissaan

Vierailija
46/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

veret kuukupistani.

Vierailija
47/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimsloorassa!! Eikä muuten hyvin epätäydellisestä minusta löydy erityisen kuvottavia tapoja - poikkeus taidan olla!

Vierailija
48/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimsloorassa!! Eikä muuten hyvin epätäydellisestä minusta löydy erityisen kuvottavia tapoja - poikkeus taidan olla!

Vierailija
49/68 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimsloorassa!! Eikä muuten hyvin epätäydellisestä minusta löydy erityisen kuvottavia tapoja, poikkeus taidan olla!

Vierailija
50/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä YLÖSPÄIN!

Vierailija
51/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivan nenää antaumuksella ja syön sen mitä irtoo. Käyn tosi harvoin suihkussa jos olen vaan kotona eikä tartte mennä minnekään.

Puristelen mustapäitä ja finnejä.

Vierailija
52/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti mustapäiden töhnän :D.

Mulla on kyllä myös niin oksettava etten ehkä kehtaa kirjoittaa. Kuiskaan oikein hiljaa (joskus kun nukkumaan mennessä masturboin kuukautisten aikaan, sormi on sitten veressä eikä jaksa lähteä pesulle. Joten nuolen sormen puhtaaksi ja nukahdan ihanaan jälkihehkuun.)

Vierailija
53/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan lakanat liian harvoin

kaivan nenää ja piilotan tuotoksen pöydän alle tai tuolin alle kiinni

raaputan plakkia kynnellä hampaan pinnasta ja syön tuotoksen

Vierailija
54/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku tuli niiden vanhusten puolesta, mutta niiden olo sentään parani kun sai suolen tyhjäksi.

Vierailija
55/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis voi lukea tätä ketjua loppuun. Tekee niin helvetin pahaa.

And wtf is käsikakka??? Yäk.

Vierailija
56/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin pesen wc : n lattiakaivon, ehkä noin parin kk välein. Vaan kerran kk vaihdan lakanat. Räkää tulee joskus kaivettua mutta en kyllä syö sitä... hyh hyh! Mulla ex työkaveri söi ihan muitten nähden räkäänsä, karseen näköistä! Täällä joku kehuskeli syövänsä silsaa jalkapohjista, en suosittele sellaista. Jos jaloissasi on joku bakteeri niin voi hyvin tulla ties mitä tauteja ja oireita. Mieti nyt vaikka jalkasieni suolistossa? Ei kuulosta kauheen hyvältä. Kun käyn yleisessä wc : ssa kakalla niin laitan reippaasti käsisuihkun päälle, mua ei haittaa vaikka muut tietäisivät että oon ulostamassa. Pääasia etteivät kuule miten se kakka tippuu tai kuule piereskelyä.

Suosittelen myös hampaitten pesua joka päivä. Tutun kaveri joutui sairaalaan kun oli vuosien ajan pessyt HUONOSTI hampaitansa ja saanut siitä verenmyrkytyksen joka levinnyt keuhkoihin. Ei enään ikinä hengitä omien kehkojensa avulla. Tämä kaveri on reilu 50 v. Itse myönnän sen että liian harvoin käytän hammaslankaa, hampaat pesen kyllä 2 kertaa päivässä.

Vierailija
57/68 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Liian harvoin pesen wc : n lattiakaivon, ehkä noin parin kk välein.

Pesen ehkä kerran vuodessa?

Vierailija
58/68 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaat suihkussa? Siis lattiakaivoon ...vai mihin. Eikö kakka suihkun lattialla hävetä enemmän ku veskissä kakkiminen?

: )

Vierailija
59/68 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kärsin samasta mahataudista kuin lapsi viime viikolla.

Vierailija
60/68 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...syökää hyvät tädit kuitua nii ei tarvii kaivella kakkaa käsin -yöks