hygieenisesti pahin tapasi?
Kommentit (68)
Myönnän ja nyt vielä tuli todistettua se, että olen tosi siisti ja fiksu ihminen.
kaivelen pimpulia ja peräaukkoa ja syön räkää ja leivon pullia vieraille enkä pese käsiä. aivastelen ruokien päälle ja piereskelen ruokaa laittaessani. ja raavin hilseistä päätäni tauotta keittiössä hääräillessäni. ja pieren.
Vierailija:
Itse tunnen yhden pojan, joka on syönyt kakkaansa. Yritti tällä tavoin saada yhden tytön kiinnostumaan itsestään.
Näissä teidän jutuissanne ei ole mitään edes muka-hauskaa.
Pelkästään sivistymättömyyttä ja todellista törkyisyyttä.
Lopettakaa ja alkakaa käyttäytyä kuin sivistyneet ihmiset.
kuinka yleistä! itse en sitä harrasta kiitos vilkkaan suoleni.
nyt selkis sekin miten hienopierut kakkaa niin ettei plötsähdä veskipönttöön seinän takana olijoille! NE KAKKAA KÄDESSÄ OLEVAAN PAPERIIN!
ite oon kuuntelijoita säästääkseni viskannu paperia pyttyyn ennen kuin annan suolen tuotosten matkata kohti päämääräänsä. silti plötsähtelee...
Kuka ei pese käsiään vessan jälkeen!!!
Ei olisi tullut mieleenkään että joku tekisi niin. Itsellä ällöttävä tapa on nenänkaivuu, ja joskus syön räkää (tosi ällöä nyt kun kirjoittaa sen näin=) ja joskus nappaan sen roskiin. Enkä pese käsiä nenänkaivuun jälkeen. Saatan myös menkkojen aikaan pitää pikkuhousuja kaksi päivää peräkkäin, koska mielestäni ne eivät likaannu kun siinä on se kuukautissuoja välissä...
Ja olen ihan rehellinen. Oksettavaa:/
olen aika laiska. muuten olen käsihygieniasta tarkka. .
ajattelen kanssa etteivät muka likaannu kun side välissä :/
lakanat vaidetaan liian harvoin.
joskus pyyhin keittiörätillä lattian
pesen koirankipon samalla tiskiharjalla kuin ihmisten astiat
jääkaappi pestään ehkä kerran vuodessa, pakastinta ei suurinpiirtein ikinä
saatan tarjoilla vieraille vanhoja keksejä/pullia jos eivät näytä/haise vanhoilta
sen jälkeen kaivan tuotokset hampailla kynsien alta ja syön, nam ;)
ja mojovat mustapäät.
Löytyykö toista?
itte pissaan suihkussa lattialle, en pese käsiä joka pissan jälkeen, piereskelen, röyhtäilen -kun mies ei ole kotona..
Kuinka tämä kakankaivelu tapahtuu? Eikö se satu. Jos kakka ei meinaa tulla niin kannattaisiko ennemmin odottaa muutama tunti ja yrittää sitten uudestaan. Kovaan vatsaan on ihan saatavilla lääkitystäkin. Käykää apteekissa niin ei tarvi kaivaa persettä.
Rään syöminen kuulostaa aika pahalta, mutta ehkä jos sitä on kerran kokeillut niin pääsee makuun? Nielettekö aina? :D Oksettavinta tuon kakankaivelun jälkeen mielestäni on hampaiden pesemättömyys. Paha henki haisee ihmisestä kauas (ihan joka mielessä..).
kerran viikossa. Laitan aina vessakäynnin yhteydessä vessapaperia pikkareihin, niin ne ei likaannu niin nopeesti.
Sillä ainakin rasvaisen näköinen iho. Löytyy paljon syötävää :)
vaikka itse syön räkää ja kynsinauhoja =D
ja syön ne, jos tippuvat lattialle niin koira syö.
joskus olen ajatellut että jos kuolla kupsahtaisin ja mulle tehtäisi oikeuslääketieteellinen ruumiinavaus niin mitäköhän ne tutkijat mahtaisi ajatella kun mun vatsalaukusta löytyy ihmisen nahkaa?
Ja mä hitto vie toivon, et sekin oli provo, joka sormiaan kuukautisverestä nuoli... hyi!!!!!