Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (22221)

Vierailija
22221/22221 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et mulla on joku blokki mistä pitää päästä yli tän tavaratyön kanssa. En oo tän vuoden puolella edennyt oikein mitenkään, yksittäisiä torikauppoja kyllä tehnyt. Noin sata tavaraa odottaa ostajaa enkä niitä haluaisi kierrätykseenkään viedä, koska tarvitsen ne rahat. Oon käyttänyt kaikki vaatteet niin loppuun, että joudun pakostakin ostamaan uusia ja tuntuu et tavaraa tulee vain sisäänpäin. Mun vaatteilla on enemmän käyttöarvoa kuin myyntiarvoa, niin oon kuluttanut kaikki ihan loppuun (reikiä, haalistuneet värit, tahrat ja silti käyttänyt pihahommissa edelleen).

Loppusijoitukseen vain. Jos oma tavara ei liiku niin sitä on turha hillota missään. Se kertoo vain sen että markkinoita sille omalle krääsälle ei vain ole.

Kyllä kaiken saa kaupaksi jos on kärsivällinen. Minullakin on monia tavaroita jotka olleet vuosia myytävänä eri nettikirppiksillä. Oudosti just tänä keväänä moni niistä on ostettu yhtäaikaa pois. Rahaa tullut kymmeniä euroja. Myyntialustaa kannattaa vaihtaa välillä. 

Vierailija
22222/22221 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa nyt lapsiperheen omakotitalon tavaran karsiminen ja läpikäynti. Tavaraa on niin jumalattomasti, että ei se auta kun huone kerrallaan alkaa käydä läpi. Sitten kun se homma on saatu valmiiksi, mietin jos tekisi jotain pientä pintaremppaa, vähän freesaisi taloa. 
Aijon pitää tätä keskustelua tähän projektiin liittyvänä päiväkirjanani, olen tätä lukenut jo pitkään! Saa nähdä koska saan aloitettua, mutta tänään käyn heittämässä kirjaston vaihtohyllyyn heti 4 lasten palapeliä, kun ne tuli tuossa vastaan, ovat jo liian helppoja meidän lapsille. Ja perjantaina alkaa kirppispöytä, mutta sinne menee nyt vaan vaatetta ja kenkää, eli ei nyt ehdi siihen myyntikuormaan näitä mitä alan käymään läpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän