Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (20648)

Vierailija
5801/20648 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut ongelmia Torin kanssa, vai tökkiikö vain mulla?

Vierailija
5802/20648 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ison kasan Aku Ankkoja 80- ja 90-luvulta. Ovat luetussa kunnossa, joten eivät kiinnosta keräilijöitä. Joku ilmeisesti saanut myytyä kuitenkin Torissa näitä niputtain? Mihinköhän hintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/20648 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirppikseltä Akuja lapsille 10cent kappale.

Vierailija
5804/20648 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kirppikseltä Akuja lapsille 10cent kappale.

Kiitos! Eli 50kpl pinosta voisi pyytää vitosen. Ostaakohan kukaan näin isoja nippuja. Alle vitosella en oikein jaksa alkaa viestittelyrumbaan.

Vierailija
5805/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten karsimis-, raivaus- tai järjestelyprojektit etenevät? Olisi kiva kuulla kuulumisia!

Vierailija
5806/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten karsimis-, raivaus- tai järjestelyprojektit etenevät? Olisi kiva kuulla kuulumisia!

Hyvin. Koti on suht kunnossa, eipä hirveesti tarvi mitään tehdä.

Vierailija
5807/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ollut tauolla. Seuraavaksi käyn (taas) vaatehuoneen läpi, tuntuu keräävän ihmeesti kaikenlaista sekalaista romua puoleensa. 

Vierailija
5808/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena oli saada tammikuussa myytyä ylimääräistä tavaraa 1000 eurolla ja se on mennyt reilusti yli. Vielä on kuukautta jäljellä, jospa pääsisi 2000 euroon.

Vierailija
5809/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vaatehuonetta, mutta iso komero ja se on kyllä melkoinen romumagneetti. Pitäisi ainakin parantaa sen valaistusta, koska nyt se on aika hämärä. Jotain korihyllystöjä olen myös miettinyt, mutta täysin mittoihin sopivaa ei ole vielä löytynyt.

1 000 euroa on hieno saavutus! Omat myynnit ovat vajaan satasen luokkaa, mutta olen siihenkin tyytyväinen. Raha on aina rahaa ja poismenevä tavara on aina eteenpäin. Olen myös aika hyvin malttanut olla ostamatta uutta. Olen tässä kuussa ostanut vain kaksi käsityötarviketta, joista teen lahjan perheenjäsenelle. Pitää vielä katsoa nuo käsityö- ja askartelujutut läpi jos siellä on jotain tarpeettomia.

Vierailija
5810/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena oli saada tammikuussa myytyä ylimääräistä tavaraa 1000 eurolla ja se on mennyt reilusti yli. Vielä on kuukautta jäljellä, jospa pääsisi 2000 euroon.

Siis vau !!!

Tonni. Ihan huippua.

Vierailija
5811/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, mitä oikein myyt? Omat poismenevät tavarat ei ole maksaneet varmaan uutenakaan noin paljon. 

Vierailija
5812/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion ruveta extreme-minimalistiksi :)

Vierailija
5813/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, mitä oikein myyt? Omat poismenevät tavarat ei ole maksaneet varmaan uutenakaan noin paljon. 

Myin vuosien varrella kaappeihin ja varastoon kertyneitä ylimääräiseksi jääneitä kodin tavaroita, esim. astioita ja pari huonekalua. Olen itsekin ostanut monet myymistäni tuotteista käytettynä, joten tavaroihin aiemmin käyttämäni rahat sain takaisin. Monissa kotimaisissa ns. laatumerkeissä arvo säilyy tai joskus jopa nousee.

Vierailija
5814/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yhden hamsterin asuntoa tyhjentämässä kun muuttaa pienempään.

Vuosien varrella ostanut typeryykissään vaikka mitä, joita ei itse tarvitse eikä voi käyttää. Kirjojakin aivan hirveät määrät, kirjahyllyjen (huomaa monikko) täytyttyä on eteisen komero, vaatekaappi ja sängyn alusta täynnä kirjoja. 

Olen vienyt SPR:n konttiin jo 15 laatikkoa pelkkiä kirjoja. 

Avauduin yksi päivä hänelle näistä tavaroistaan. Piti niitä vielä arvokkaina. No, silloin kun ostanut uutena niin onhan niistä raha pitänyt maksaa, mutta monenlaista tavaraa arvoltaan nolla euroa on lapattu myös roskiin.

Ja sitten kerännyt joitan typeriä muistorahoja älytön määrä, no, realisoipa ne sitten. Ostohinta on alle nimellisarvon. Eli taas rahaa palanut hukkaan. 

Sitten on muuten kuitenkin vähävarainen. Taitaa olla myös muutenkin hei hei

Vierailija
5815/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien varrella ostanut typeryykissään vaikka mitä, joita ei itse tarvitse eikä voi käyttää. Kirjojakin aivan hirveät määrät, kirjahyllyjen (huomaa monikko) täytyttyä on eteisen komero, vaatekaappi ja sängyn alusta täynnä kirjoja. 

Avauduin yksi päivä hänelle näistä tavaroistaan. Piti niitä vielä arvokkaina. No, silloin kun ostanut uutena niin onhan niistä raha pitänyt maksaa, mutta monenlaista tavaraa arvoltaan nolla euroa on lapattu myös roskiin.

Ja sitten kerännyt joitan typeriä muistorahoja älytön määrä, no, realisoipa ne sitten. Ostohinta on alle nimellisarvon. Eli taas rahaa palanut hukkaan. 

Harva kirja on sen arvoinen, että kannattaisi alkaa myymään. Helpommalla pääsee viemällä kierrätykseen, tosin 15 laatikkoa on iso määrä kuljettaa. Itse laitoin ylimääräiset kirjat paperinkeräykseen, tietysti kannet poistettuina.

Vierailija
5816/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harkinnut että muuttaisin mökille kesällä parin kuukauden ajaksi ja laittaisin asunnon vuokralle niin olisi pakko käydä kaikki tavarat läpi.

En kyllä ikinä uskaltaisi päästää vierasta ihmistä asuntooni asumaan, joten sillä välin olen kuunnellut Paikka kaikelle -äänikirjaa samalla kun järjestelen.

Vierailija
5817/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tonnin kuussa tienanneeseen verrattuna olen kai hyvässä tilanteessa: meillä ei ole tuon summan arvosta ylimääräistä. No joo, onnittelut hänelle uutterasta työstä ja mukavasta vaivanpalkasta :)

Täällä muuttoa ennen ja jälkeen suoritettu varsin tehokasta karsintaa. Paljon turhaan hillottua tavaraa on saanut nyt toisen osoitteen. Uutta ei ihan helpolla tilalle tule.

Vierailija
5818/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva kirja on sen arvoinen, että kannattaisi alkaa myymään. Helpommalla pääsee viemällä kierrätykseen, tosin 15 laatikkoa on iso määrä kuljettaa. Itse laitoin ylimääräiset kirjat paperinkeräykseen, tietysti kannet poistettuina.

Monelle kirjalle löytyy vielä ottaja, ainakin jos ilmaiseksi antaa. Kannattaa ennemmin viedä vaikka kirjanvaihtopisteeseen tai tarjota FB:n roskalavalla, joku voi hakeakin pois eikä tarvitse itse kuljettaa. Roskiin tai paperinkeräykseen laittaisin vaan Valittujen palojen kirjavaliot ja vastaavat. 

Vierailija
5819/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla ollut ongelmia Torin kanssa, vai tökkiikö vain mulla?

On tökkinyt. Laitoin 15.1. kolme ilmoitusta, joista vain yksi näkyy. Kahden kohdalla tulee vain ilmoitus, että tuote on poistunut. Ja tämä eri laitteilla, eli ei johdu esim. puhelimesta. Kaikkiin ilmoituksiin on kuitenkin tullut virdtejä, eli jollekin ilmoitus näkyy. Mutta ei kaikille.

Laitoin viestiä torin "ylläpitoon" , mutta taitaa olla ruuhkaa...

Tökkiiköhän vielä, olisi lisää myytävää laitettavana?

Vierailija
5820/20648 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tonnin kuussa tienanneeseen verrattuna olen kai hyvässä tilanteessa: meillä ei ole tuon summan arvosta ylimääräistä. No joo, onnittelut hänelle uutterasta työstä ja mukavasta vaivanpalkasta :)

Täällä muuttoa ennen ja jälkeen suoritettu varsin tehokasta karsintaa. Paljon turhaan hillottua tavaraa on saanut nyt toisen osoitteen. Uutta ei ihan helpolla tilalle tule.

Tosiaankin olet hyvässä tilanteessa. Ihannehan olisi, että kotona olisi vain tarpeellista tavaraa.

Viime vuoden koronakevään aikana raivasin varastoista isoja määriä arvotonta rojua ja näistä jouduin maksamaan, että pääsin eroon.

Toisaalta arvokkaampi ylimääräinen tavara tuo turvaa, kun tietää saavansa tarvittaessa muutettua ne melko nopeasti rahaksi.

Tonnin tienannut ja pienituloinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän