Ostatteko alennusmyynneistä tarkoituksena vain laittaa tuotteet edelleen myyntiin?
Kommentit (11)
mutta jonkun kerran alesta ostettu tuote on jäänyt syystä tai toisesta käyttämättä joten olen laittanut sen myöhemmin myyntiin.
joskus on kyllä käynyt mielessä ostaa jostain superhyperalesta reimatecci tms. ja laittaa se huutikseen myyntiin, siitä saisi varmaan ihan hyvät vaivanpalkat itselleen. mutta en minä jaksaisi mitään suurimittaista trokausta harrastaa muutaman euron tähden, noissa omien käytettyjen myynnissä on ihan tarpeeksi hommaa :)
Hyvä kun saa käytetyt lastenvaatteet myytyä.
olen akateeminen hyvätuloinen (oma mielipide) äiti ja todellakin teen niin. maksan niin kaksikertaa vuodessa osan visalaskusta aina pois.
ps. luen myös seiskaa
Vaan ostan kirpparilta ja myyn eteenpäin.
t. köyhä kotiäiti
Eihän yksi vaatekappale voi maksaa juuri 3 ¿ enempää eikä sillä hinnalla saa alestakaan mitään.
ja muistakaa nyt hyvät ihmiset, ettei saa syyttää sitä joka pyytää vaan joka maksaa ;))
Viimeisin myynti toi minulle 310e voittoa :)
t. köyhä kotiäiti
510 euroa
t: hyvätuloinen tai no parempi tuloinen äiti
Minä taas ansaitsen sillä (leipätyöni ohessa) että en osta mitään ylimääräistä enkä turhaa. Ja sillä tavalla tienaakin tosi paljon!
Käy usein myös spr:n ja pelastusarmeijan kirppiksillä kun niillä on ilmaispäivät. Niitä ilmaiseksi saatuja vaatteita ja tavaroita sitten myy hyvällä voitolla ja hekumoi älykkyyttään. Itse olen sitä mieltä, että nuo ilmaispäivät on tarkoitettu vähävaraisille, ja harmittaa moinen käytös.