Ihana uusi L&B mallisto kevääksi!
Näin tänään Lingon&Blåbärin kevätmalliston ja se oli tuttuun tapaan sailorhenkinen, mutta minusta tosi kiva. Tosin oli siellä jotain kauheitakin (tyyliin en halua samaan pikeeseen valkoista-kirkkaanpunaista-tummansinistä, vaikka sailorhenkistä sekin on;-), mutta kaikkiaan minusta tosikiva. Löysin tilattavaa. Ja tytöille on erityisen kiva, mutta sehän ei ole yllätys, niinhän aina kaikkialla merkeillä!
t poikien äiti ;-)
Kommentit (7)
Minä en aina ole L&B:n mallistoista pitänyt, en esimerkiksi viime syksyn poikien vaatteista (tytölle olisi silloinkin ollut ihan kivoja), mutta nyt tästä uudesta löytyy vaikka mitä. Ja jopa muutamia todella kivoja aikuisten vaatteita, mitä en ikinä aiemmin ole tainnut ostaa L&B:ltä.
eikö vielä pitäisi olla ale-esittelyjä? Netissä ei ainakaan vielä ollut. Olenkin odotellut tätä uutta mallistoa, kun tuo viime talven oli mielestäni vähän tunkkainen.
Luulin muuten, ettet pidä L&B:stä :)
Ja ties vaikka tässä vielä ryhtyisit tyttöjenkin äidiksi...
Mä pidän L&B ideologiasta ja laadusta, on meillä ollut joka vuosi jotain, mutta kokonaisuutena mallisto harvoin miellyttää mun silmää ja se on kuitenkin aika suppea. Mutta nyt se oli kiva! Varmaan siksikin, että olen kyllästynyt ruskeisiin poikien vaatteisiin, niin siniset ja punaisetkin on jo ihan virkistävää vaihtelua ja niitähän noilla on.
Oi, tytöt on tässä suvussa toiveajattelua. En edes vaivaudu. =D
Finette
Ihana että entistä enemmän on aikuisten vaatteita. Itse olen tykänny laadusta. Mitä vanhemmaks tule sitä vähemmän henkkamaukasta löytyy ostettavaa ;) Ilmeisesti muut on huomanneet saman
Ne pari hihatonta mekkoa menee talvellla pitkähihaisen trikoopaidan kanssa ja sitäpaitsi mä käytän niitä farkkujen kanssa enkä mekkoina.
taas en tykännyt yhtään :( L&B menee näköjään jatkossa enemmän trendien mukaan, ja mallistot alkaa näyttää kauppojen tarjonnalta. Mä tykkäsin syksyn mallistosta tosi paljon, tämä kevään mallisto oli mun mielestä liian kirjava.
Syksyn mallistosta meille kotiutui Christoffer ja Anton-paidat ja nekin vasta alessa, mutta kevätmallistossa oli enemmän valkoista ja se oli musta ihanaa! Raikasta!
Ja esim. tyttöjen keltavalkokuvioinen hellemekko on tosi herkku leikkauksia myöten ja raikas, mutta jos olisi koko keltainen, se olis liikaa. Valkoista mulle! :-)
Aikuisten L&B vaatteista taas en perusta.
löytää jostain alesta? Tykkään L&B:n vaatteista niiden laadun ja unisex värien takia, mutten malttaisi ostaa ihan normaalilla hinnalla.