Törkeä mies - vai onko normaalia?
Kyse on näinkin ajankohtaisesta aiheesta kuin sairastamisesta. Miten teillä toimitaan jos olet sairaana? Voisi kuvitella että tällöin toinen ottaa arjesta enemmän vastuuta mutta ei ainakaan meillä ole ole näin. Mies tekee mitä huvittaa ja lapset, koti, kaupassakäynti jne on minun vastuulla vaikka olen ollut 39 asteen kuumeessa! Yritin sanoa etten jaksa viedä lapsia päiväkotiin, niin miehen kommentti oli, että miksi niitä sinne pitäisi viedä jos kerta olen kotona enkä töissä! Öö..no, jos olisin työkunnossa niin olisin varmaan töissä! Kyllä ärsyttää! Ylireagoinko vai onko mies jonkun muunkin mielestä idiootti..?
Nyt alkaa onneksi kuume helpottaa mutta en voi silti olla ajattelematta että mitäs sitten jos oikeasti sairastuisin vaikka jotenkin vakavasti niin ihan yksin olisin..
Kommentit (4)
Kyllä miehellä pitäisi sen verran pelisilmää olla, että ottaisi enemmän vastuuta arjesta, kun vaimo on sairaana.
tyypilliseen miehiseen tapaan on niin kipea, niin kipea kun vahan aivastuttaa.
Minusta tuo on torkeaa, piittaamatonta ja itsekeskeista kaytosta, ei aikuisen, vastuullisen, reilun ihmisen toimintaa. En voi muuta kuin TAAS kerran ihmetella, minkalaiset miehet av-mammoille kelpaa ja viela lapsentekoon, saaliksi kay.
Kyllä sitä itsekin ihmettelee miksi tollaista käytöstä siedän. Joku ihmetteli että miksi tollasen idiootin kanssa lapsia, mutta eihän tällainen oikein voi selvitä' kun vasta kun on lapsia! Ennen lapsia mähän vaan lepäsin jos olin sairas eikä ollu mitään ongelmaa!
Jos jollain on vinkkejä miten sais miehenkin tajuamaan kuinka idiootti se on niin kertokaa...
ap
Jos mies olisi kotona hoitamassa lapsia, jäisin minäkin tietysti.