Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä äidiksi ja (homo)kaveri isäksi. Isyys tunnustettaisiin, isälle tapaamisoikeudet, mutta minä olisin lähihuoltaja.

Vierailija
15.01.2008 |

Voisiko toimia? Kaveristani tulisi taatusti loistava isä. Hän on ammattikasvattaja. Olemme molemmat 30+ sinkkuja, vakituisessa työssä ja vakavaraisia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen omani hedelmöityshoidoista hakenut, mutta tuollainen sopimus olisi kyllä ollut paljon parempi! Harmi ettei kaveripiiriin kuulunut ketään lapsia haluavaa homoa.. Vauva-aika tulee varmasti olemaan vaikea. mutta niin se on kahden vanhemman tapauksessakin.

Vierailija
22/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat itse olla lepakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoseksuaalien lapsista tulee yhtä suurella todennäköisyydellä homoja kuin heteroiden lapsista..

Vierailija
24/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet ketjun tarkkaan, niin negatiivisia kommentteja esittäneet ovat vain heijastaneet omia ennakkoluulojaan.

Vierailija
25/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sen hankkii ilman miestä (sinne meni ydinperhe) tai miehen kanssa, ja kaikkihan me tiedämme miten siinä voi käydä... (sinne meni sekin ydinperhe)

Vierailija
26/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa samaista juttua mietittiin erään homo-kaverini kanssa joskus nuorina. Eli jos ei kumpikaan saada muuten perhettä perustettua niin reilu kolmekymppisinä voitaisiin tehdä yhdessä lapsi. Sittemmin monta eronnutta lapsellista pariskutaa nähneenä ja joskun omastakin miehestä eroa miettiessäni sitä on tuumaillut että tuossa ideassa on puolensa. Vakkei lapsi sitä ydinperhettä saakaan vaan joutuu tavallaan heti eroperheen lapseksi peli on kuitenkin selvempi mitä eronneilla heteropareilla. Vanhemmat eivät edes elättele toivoa toisen takaisin saamisesta, ei mustasukkaisuutta eikä katkeruutta menneistä. Luulisi että toisen uusi puoliskokin on helpompi hyväksyä osaksi lapsen elämää ja siis kaikin puolin yhteistyö sujuvampaa.

Vierailija
27/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mieluummin mies, jonka kanssa voit mennä naimisiin ja siis asua saman katon alla ja tee sen kanssa lapsi. Tai ole sitten kokonaan lapsetonna. En käsitä, miksi kukaan tekisi tahallaan lapsen erillään asuvien vanhempien kesken. Ajattele lapsen etua.

Vierailija
28/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis lapsen, vaikket ole saanut/halunnut omaa miestä. Aika itsekästä. Hanki puoliso ja sen kanssa lapsia.

Vierailija
29/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vuosien saatossa on useampikin kaveri tullut " vahingossa" raskaaksi ja päättänyt pitää lapsen jolta joko on puuttunut isä kokonaan tai ollaan jo valmiiksi asuttu erillään. Niin monta kertaa yritin vedota lapsen tilanteeseen ja suositella aborttia, joka noin alkuviikoilla olisi ollut helppo ja nopea toimenpide mistä sikiö ei kärsisi millään lailla.

Silti ovat ehdoin tahdoin halunneet lapset tuohon tehdä ja jonkunkin kerran olen muistuttanut keskusteluistamme kun ovat myöhemmin valittaneet arjen pyörityksen ja lapsen ongelmista.

Vierailija
30/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa ei perheitä perusteta juuri ollenkaan. Lapset tehdään ja naiset hoitavat ne sitten ilman miestä. Suurin osa toimii näin. Kummastelin, mutta tämä näköjään on suuntaus Suomessakin. (Barbadoksella oli tällä lailla myös)

Vierailija
31/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuossa vuosien saatossa on useampikin kaveri tullut " vahingossa" raskaaksi ja päättänyt pitää lapsen jolta joko on puuttunut isä kokonaan tai ollaan jo valmiiksi asuttu erillään. Niin monta kertaa yritin vedota lapsen tilanteeseen ja suositella aborttia, joka noin alkuviikoilla olisi ollut helppo ja nopea toimenpide mistä sikiö ei kärsisi millään lailla.

Silti ovat ehdoin tahdoin halunneet lapset tuohon tehdä ja jonkunkin kerran olen muistuttanut keskusteluistamme kun ovat myöhemmin valittaneet arjen pyörityksen ja lapsen ongelmista.

Vierailija
32/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole sopivaa miestä löytynyt, vai etkö ole halunnut? Minusta on täysin ok, jos isäksi haluavaa kumppania ei löydy, biologinen kello tikittää ja hankkii lapsen sitten vaikka homokaverin kanssa. Sinkkumiesten sitoutumishalukkuus vähenee, eikä se ole naisten vika, jos he eivät halua lapsia.

Tietysti sekin on hyväksyttävää, jos lesbonainen haluaa lapsen ja löytää homokaverin isäksi tai käyttää keinohedelmöitystä. Sitä hieman kummastelen, jos heteromiehiä olisi tarjolla puolisoksi ja isäksi, mutta nainen ei sellaista halua, vaikka ei ole lesbo.

Vierailija
33/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää, että abortin vastustajat käyvät kimppuun.

Vierailija
34/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paria joissa vaimo hehkuttaa miten ihana perhe ja mies on;mietin vain itsekseni että niinhän se oli ihana ravintolassa jollekin muulle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän