Imettäminen lomamatkalla...
Onko kukaan imettänyt Kanariansaarilla. ajattelin vaan kun yhden matkatoimiston sivuilla sanottiin, että imettämisen tulisi tapahtua yksityisesti.
Eli voiko rannalla imettää... entä ravintolassa? Ja tarkoituksena ei siis ole tissit paljaana hillua ympäriinsä, vaan ajattelin suojat rinnan (sekä vauvan) harsolla.
Mietin vaan, että on aika hankalaa, jos tuon täysimetetyn kanssa täytyy joka kerta lähteä hotellihuoneeseen imettämään.
Asiallisia vastauksia, ei tehdä tästä mitään imetys vastaan pullorukintaketjua, jooko?
Haluan vaan tietää, etten käytökselläni loukkaa ketään ko. matkakohteessa...
kiitos
Kommentit (7)
Mä oon kyllä ottanut vauvan tisulle kun tarvis. Harso siihen eteen. Ei kukaan mitään kommentoinut=)
Käsittäisin tuon niin että mentävä johonkin pois muiden silmistä.
Onneksi en ollut kuullut tuosta ennen kun käytiin lomalla. Imetin kun tuli tarvis. ei kukaan sanonut ettei olisi saanut.
Siellä (lapset-kohdassa) nimenomaan sanottiin, että imetyksen tulisi tapahtua yksitysesti, eikä esim. ravintolassa...
No, täytyy vissiin sitten harson kanssa testata.
En ole ollut Espanjassa imetysikäisen kanssa, mutta Turkissa olimme kun nuorempi oli 1v3kk ja imetin vielä. Imetin ihan joka paikassa missä pojalla nälkä tuli, rannalla, ravintolassa, hotellissa altaalla jne. Toki (kuten muuallakin) suojaan rintani harsolla. Päinvastoin saimme monta positiivista kommenttia paikallisilta. Vanhemmat rouvat saattoivat tulla kertomaan että imettivät lastaan kolmevuotiaaksi jne.
Jotenkin ajattelisin että Turkissa enemmän voisi aiheuttaa hämminkiä imetys, islamilainen maa kun on.
Sen imettämisen nyt voi tehdä niin kovin huomaamattomasti jos siihen tarve on. Hauskaa matkaa teille ja pikku imeväisellenne. Mikään ei ole parempaa kun saada rintaa aina halutessaan reissussa, tuo turvaa, ja pysyy nestetasapainot kohdillaan ihan luonnollisesti.
Tiina
On aika söpöä, jos pääsee pötköttämään rantahiekalle (-pyyhkeelle)vierekkäin ja toinen siinä samalla syö.
Itse ajattelin lähteä juuri Kanarialle, ja ajoittaa reissun niin että lapsi on vielä rintamaidolla. Olisiko parempi vaihtaa kohdetta?!