Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoja (kirjoitusvirheillä tai ilman) ja sanontoja joita inhoatte?

Vierailija
15.01.2008 |

Mulla verenpaine nousee ainakin seuraavista: ihuna, ehana, simmut, enään, lihota, tere, unnuttaa, masuasukki, pikkukakkonen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää ketä-sanan väärinkäyttö. Ainakin muilta kuin kyseisen murteen käyttäjiltä.

Vierailija
2/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otttaa keittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pysty, ei kykene. Kun kysyn apua johonkin asiaan. EVVK oli myös joskus todella ärsyttävää. Samoin kohta, joka tarkoittaa ehkä puolen tunnin päästä. Aargh! Todella rasittavaa!

Vierailija
4/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim " säännölliset tulot OMAAVA"

Vierailija
5/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. minua on hämännyt pomoni tapa kirjoittaa väli huutomerkin eteen. joskus olen asiasta huomauttanutkin, kun jotakin virallisempaa tekstiä on ollut kyseessä.

kävin joskus uimahallissa, jossa oli ohjekyltissä sama kirjoitusvirhe, ja heti tuli mieleen pomo. mut ei tuo nyt hirveästi ole haitannut, ihan ok pomo muuten.

M, pilkunviilaaja

Vierailija
6/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän neiti, toi (hän oikeesti/nimi)...

Vierailija
7/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset unnuttaa aikuiset masturboi.

Vierailija
8/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnuttamalla uneen

* silittely, keinuttelu, heijaaminen ja paijaaminen tuo turvaa

Lapsen maailmassa

Lapsi kokee päivän mittaan paljon ja saa vaikutteita. Iltahetki on päivän tärkein hetki: silloin käydään läpi vielä kerran jokainen huippujuttu tai pettymykset itketään pois. lapsi etsii lohtua ja läheisyyttä, turvallisuuden tunnetta ja tasapainoa ennen rauhoittumistaan uneen. Lapsi nauttii aikuisesta, joka jakaa tunteet ja antaa läheisyyttä. Lapsi osaa hake turvaa myös pehmolelun halaamisesta, unirievusta, tyynyn silittelystä, oman kehon koskettelusta.

Oman kehon tuntemukset ovat hyviä lohdun ja turvan tuojia. Itsen heijaaminen ja paijaaminen tai peukalon imeminen ovat tavallisia ennen unta. Leikki-ikäinen oivalta myös, että oman kehon koskettelu antaa joskus jopa erityistä mielihyvää. Se voi johtaa rytmiseen paineluun ja kosketteluun sukupuolielintenkin alueella. Tämä on luonteeltaan erilaista kuin aikuisten seksuaalisiin huippuihin tähtäävä itsetyydytys. ¿Unnuttaminen¿ on rauhoittavaa, turvaa tuovaa nauttimista omasta kehosta.

Vierailija
9/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voi tarkoittaa mitä tahansa mikä tuottaa mielihyvää, esim silittely. Unnuttaminen assosioituu enemmäkin sukuelinten kosketteluun.

Vierailija
10/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pomoni tapa kirjoittaa väli huutomerkin eteen.

Ehkä pomosi on " kansainvälinen" ?

Vierailija
11/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikkari (ruisleipä) ja kun mennään Thaimaaseen. Se on Thaimaahan (maa - maahan , simppeliä)

Vierailija
12/31 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on kai muka tarkoitettu asioiden lempinimiksi tai lyhenteiksi. Muutamia mieleen tulevia ovat teeppari (t-paita), potkari (potkuhousut, potkupuku), vinkkari (Windows) ja Viikkari (Viking Line). Ne kun eivät edes aina tavumäärällisesti lyhennä sanan pituutta, niin ei ne oikein lyhenteiksikään käy, kuten roskakori -> roskis.

Lisäksi -ri-päätteestä tulee mieleen joku joka tekee jotain tai jokin, jolla tehdään jotain, kuten nosturi, kaivuri, ajuri tai kulkuri. Eihän vinkkari vinkkaa tai Viikkari viikkaa, eli laskosta esim. pyykkiä. Eikä teeppaaminen tai potkaaminen tarkoita mitään.

Vierailija
13/31 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ärsyttävä ja antaa tosi typerän kuvan

Vierailija
14/31 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis mieli lyödä, kun joku sanoo tai kirjoittaa näin.

Vierailija
15/31 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää eniten ketä-sana kuka-sanan tilalla.

Vierailija
16/31 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ainakin ärsyttää lihota-sana ihan siitä syystä että siellä on yksi ihan turha t-kirjain joka ei sinne kuulu. Se on siis lihoa, ei lihota.

Samoin sisarrus, kuullostaa, sydämmeen (kirjoitettuna siis)

Vierailija
17/31 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tokkiissa

mie olen vain töissä täällä

mie olen vain mato matkamies maan

mie en ole mittään

revi huumorii!!!

Vierailija
18/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinguttaa visaa ja sen aikuiset.

Murresanoista pilikku tarkoittaen pilkkua.

Vierailija
19/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

v***u, niin päin pois, ketä kun pitäisi olla kuka

Vierailija
20/31 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä tarkoitetaan tavallista. Mamma. Muksu ja mukula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi