MIEHET - mikä olisi miellyttävin paino 165cm naiselle?
Jos kyseessä ei olisi hirveän lihaksikas kroppa. Heittäkää jotain arvioita, kiinnostaa kuulla mikä teitä miehiä miellyttää tässä suhteessa.
Kommentit (90)
66 sama täällä. Laihduttanut aikaisemmin 20kg ja silti kuuli läskiläppää,vaikka luut törrötti joka paikasta. Kyllästyin ja rupesin syömään mitä sattuu. Suurin osa miehistä haluaa sen poikatytön jolla ei mitään muotoja ja paino n48kg.
Pituus - 110 on muuten vanhentunutta faktaa. Nykyään se on pituus - 115, päivittäkää tietonne ennen kuin huutelette täällä. Eli 52 kg olisi ihanne.
Oma tyttöystäväni on päässyt jo melkein näihin lukemiin. :) Pituutta 162 cm ja paino 54kg, kivan kokoiset rinnat, mutta pepussa ja mahassa ylimääräistä.
Itse painoin vuosi sitte 44kg ja pituutta mulla on 163cm. Pidin itsestäni sen kokoisena ja kuukautisetkin tulivat normaalisti. Oli vain pakko lihottaa viisi kiloa kun olo oli niin huono. Ehkä joskus vielä laihdutan, nykyisestä ulkomuodostani en niin pidä..
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:56"]
Miksi mä luin tämän ketjun? Alkoi ahdistaa ja itku tuli. Tekee mieli mennä vessaan oksentamaan äskeiset ruuat ulos. Lihoin viime kesänä sairaalassa maatessani monta viikkoa 10 kiloa ja sitä ennenkin painoin 75 ja luulin olevani ihan hyvä. Yritän tässä laihduttaa, jo kaksi kuukautta mennyt ja oon niin loppu ja väsynyt, että en tiedä miten mä jaksan masentumatta päästä siihen painoon, että miehet pitäisi minusta. Ja kun mun pitäisi siis painaa 63 kiloa, oon 173 pitkä. En ees yläasteella painanut niin vähää. Aikaisemmin painoin 70 nuorempana ja luulin olevani tosi hyvä (urheilin paljon) mutta kai mä oon sit joku ryhävalas. Vittu.
[/quote]
Älä valita, sinä voit sentään vapaasti päättää painosi. Miehelle jos ei ole syntymässä tullut riittävästi pituutta tai leveitä hartioita, niin se on voi voi ja lassukkana saa elää. Ihan sama, paljonko treenaa tai miten syö.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:56"]
Miksi mä luin tämän ketjun? Alkoi ahdistaa ja itku tuli. Tekee mieli mennä vessaan oksentamaan äskeiset ruuat ulos. Lihoin viime kesänä sairaalassa maatessani monta viikkoa 10 kiloa ja sitä ennenkin painoin 75 ja luulin olevani ihan hyvä. Yritän tässä laihduttaa, jo kaksi kuukautta mennyt ja oon niin loppu ja väsynyt, että en tiedä miten mä jaksan masentumatta päästä siihen painoon, että miehet pitäisi minusta. Ja kun mun pitäisi siis painaa 63 kiloa, oon 173 pitkä. En ees yläasteella painanut niin vähää. Aikaisemmin painoin 70 nuorempana ja luulin olevani tosi hyvä (urheilin paljon) mutta kai mä oon sit joku ryhävalas. Vittu.
[/quote]
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/44/37/46/443746d36b0b735905f96a2696d2c022.jpg
Voi teitä reppania anorektikkoja. Minä nainen 44 vuotta ja painan 78kg, pituutta 168cm eli olen lievästi ylipainoinen, painoindeksini noin 27. Toivoisin painavani 72-74kg ja se olisi ihannepainoni. Harrastan paljon liikuntaa, joten en ole mielestäni pullukka, lihaksia on. Mieheni mielestä olen täydellinen, eikä haluaisi minun laihduttavan, on sanonut että muotoja pitää naisella olla ja iso peppu, hän ei halua mitään anorektikkoa, eikä koskaan ihaile langanlaihoja naisia.
Olen 164cm, 63kg ja omasta mielestä just hyvä! Mitat 93-75-99. Ei ole kukaan mies vielä valittanut. Lisäys: kauniit kasvot ja rakastan seksiä...:)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:58"]
Jos kyseessä ei olisi hirveän lihaksikas kroppa. Heittäkää jotain arvioita, kiinnostaa kuulla mikä teitä miehiä miellyttää tässä suhteessa.
[/quote]
Jaa, eiköhän se paino ole enemmän naisesta kiinni. Jos kyykkyjä meinaat tehdä, niin kyllä siihen minun puolestani riittää vaikka viisi- tai kymppikiloiset painot.
Suosin itse enemmän aerobista liikuntaa, jota harrastan mieluummin ilman painoja.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:13"]
Olen 164cm, 63kg ja omasta mielestä just hyvä! Mitat 93-75-99. Ei ole kukaan mies vielä valittanut. Lisäys: kauniit kasvot ja rakastan seksiä...:)
[/quote]
hih tämähän on usein totta, hieman pyöreämmät ja itseensä tyytyväiset ei koko ajan kilojaan vahtaavat ja omaa kuvaansa pelkäävät, osaavat nauttia seksistä eritavalla. Minä myös erittäin aktiivinen sillä saralla. :) nainen 44, 78kg
Monella miehellä ei ole tajua siitä mitä nainen oikeasti painaa. Voivat mennä katsomaan noita missejä ja heidän painoaan niin saavat realistisemman kuvan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:13"]
[/quote]
hih tämähän on usein totta, hieman pyöreämmät ja itseensä tyytyväiset ei koko ajan kilojaan vahtaavat ja omaa kuvaansa pelkäävät, osaavat nauttia seksistä eritavalla. Minä myös erittäin aktiivinen sillä saralla. :) nainen 44, 78kg
[/quote]
No voi juma, mitä stereotypioita. Minä olen 168/53 ja kas kummaa, en vahtaa lainkaan kilojani, enkä ole koskaan vahdannutkaan ja nautin hyvinkin paljon seksistä. Mitäs tähän nyt sitten sanotte?
http://www.mybodygallery.com/photos-35181-body-shape.htm?StartAt=22#.U1anpOZ5Msw
joo kyllä mä tällaisen kelpuuttaisin oikein mielelläni. Eli ei paljoa mitkään -110 säännöt päde !
Mä olin 18 vuotiaana 48/165. Nyt aikuisena naisena 72/165. Vaikka tässä ketjussa miehet sanoisi mitä, olen mä nainen kauneimmillani näine kiloineni. Voisin tipauttaa vielä 6kg, päästäkseni normaalipainoon. Mutta mun ei tarvi. Tippuu jos tippuu, laihduta en kun olen nyt parhaimmillani. Vientiäkin riittää.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:58"]
On se vähän iästäkin kiinni. Kun olin yläasteiässä, olin 166/56. Kaverit ja oma äitikin vihjailivat, että olet ihan nätti tyttö, mutta voisit pudottaa muutaman kilon.
Nyt olen melkein nelikymppinen kahden lapsen äiti, edelleen 166/56, ja saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä liiallisesta laihuudesta.
Omasta mielestäni olen ihan sopiva. Olisin sopiva, vaikka painaisin muutaman kilon enemmänkin.
[/quote]
Mä painoin 45 kg kun oli 12v!!! Kun olin 15v painoin 63kg nyt aikuisena painan 67kg. VAIN lapset tai anorektiset tai todella lyhyet ihmiset painavat 45 kilon luokkaa kukkuu. JA EN OLE LÄSKI; urheilen myös jne. En kyllä ole laiuhakaan mutta en koskaan voisi painaa alle 55kg olematta anorektinen ja se on täys fakta :D
Miksi ei kukaan kysy rasvaprosenttia näissä jutuissa, koska sehän kertoo sen onko hoikkis jne.....
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:01"]
vähän vääristyneet paino/ihnmiskuvat porukalla täällä.,olen 167 cm pitkä ja painan 72kg. Jos painaisin 57olisin t o d e l l a laihan näköinen. Alimmillaan painoni on ollut 63kg ja olin silloin syömättä ja liikuin hulluna. Sairastuin. Ala-asteella painoin viimeksi alle 60 ja sillon olin lapsenpyöreä ennen kasvupyrähdystäni.
[/quote]
Alimmillaan painosi on ollut 63kg? :D Huhhuh! Olen 169cm ja en ole ikinä painanut yli 60kg ja en todellakaan ole anorektinen tai muutenkaan sairaalloisen laiha, vaan täysin normaalipainoinen. Olen painanut koko aikuisikäni 56kg.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:56"]Miksi mä luin tämän ketjun? Alkoi ahdistaa ja itku tuli. Tekee mieli mennä vessaan oksentamaan äskeiset ruuat ulos. Lihoin viime kesänä sairaalassa maatessani monta viikkoa 10 kiloa ja sitä ennenkin painoin 75 ja luulin olevani ihan hyvä. Yritän tässä laihduttaa, jo kaksi kuukautta mennyt ja oon niin loppu ja väsynyt, että en tiedä miten mä jaksan masentumatta päästä siihen painoon, että miehet pitäisi minusta. Ja kun mun pitäisi siis painaa 63 kiloa, oon 173 pitkä. En ees yläasteella painanut niin vähää. Aikaisemmin painoin 70 nuorempana ja luulin olevani tosi hyvä (urheilin paljon) mutta kai mä oon sit joku ryhävalas. Vittu.
[/quote]
Ja laskettiin salilla mun kehonkoostumusta ja sen mukaan mulla on lihasta 50 kiloa, luut ja sisäelimet painaa 5 kiloa eli niistä jo tulee 55 kiloa ja jos naisen pitää painaa 50 kiloa niin mistä mä sen painon otan? Lihaksista siis täytyy alkaa kuihduttaa ja kaikki nesteet kehosta pois? Taas sit sairaalaan letkuihin, niinkö? Mä vihaan miehiä. (Treenaan paljon, on lihasta)