Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa mielipiteenne!

Vierailija
15.01.2008 |

Mulla on hemmetin runsas valkovuoto;ei johdu tulehduksesta tms vaan on aina ollu nuoresta asti.

Ei auta vaikka just pesis itsensä.. Mies haluais antaa mulle suuseksiä mutta yritän siitä " luikerrella" eroon sanomalla ettei sun tarvii,alan ottaa siltä suihin(mistä tykkään ja saan miehen huomion pois itsestäni) tms. Ollaan jo jonkin aikaa oltu yhdessä ja luulen et se alkaa ihmettelee miksen anna sen nuolla..

En haise pahalle alapäästä mut ajattelen et ei varmaan ole kiva miehestä nuolla jos tulee sitä vuotoa kuin niagaran putouksesta :(

Haittaako miehiä tällainen? Antaisitteko suuseksiä sellaiselle naiselle..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naisena kiinnostaa että tuleeko sulla kuinka paljon vuotoa päivässä? Itsellä tulee yleensä aina vaan päivällä ja kun olen töissä, ei haittaa meidän seksi hommia lainkaan. Kerran 5 vuoden aikana on käynyt näin että miehen piti alkaa nuolemaan niin pyysi mua vieläkin käymään pesulla kun oli huomaamattani tullut vuotoa.

Vierailija
2/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi keskustella miehesi kanssa niinkuin asia on???

Ihmettelee Mies33V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kokeillut emättimen bakteeritasapainoa edistäviä tuotteita? Kokeillut välttää sokeria jne?

Vierailija
4/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousunsuojia, se lisää valkovuotoa, koska hautoo alapäätä. Älä pese saippualla, vaan vedellä. Käytä maitohappobakteerivalmisteita ja vältä hiilareita ruuassa (etenkin sokeri ja valkoiset jauhot).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän