Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko sairaslomaa? rv. 26 menossa ja

Vierailija
14.01.2008 |

iltaisin ja öisin supistelee melko tiheästi (n. 3 - 10 ketaa tunnissa) Ei mitenkään kamalan kipeästi, mutta silleen, että niihin herää yöllä. Illalla taas ei voi oikein tehdä mitään, kun pienikin rasitus saa supistelut tihenemään. Päivällä tulee vain muutamia satunnaisia supistuksia.

Joulua ennen tilanne sama, mutta helpotti kun olin kaksi viikkoa joululomalla. Nyt töissä olen ollut viikon ja päivän töissä ja supistelut alkoivat perjantaina. Rv. 24 oli lääkärin tarkastus ja kaikki oli silloin ok.

Mies vouhkaa, että pitäisi jäädä sairaslomalle, mutta itse en koe olevani mitenkään erityisen sairas ainakaan töissä. Mutta mulla on muutenkin tapana mennä töihin melkein pää kainalossa.

Kiinnostaisi tietää, mitä muut tekisivät vastaavassa tilanteessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyisisn asiasta neuvolassa tai lääkäriltä.

Vierailija
2/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kivuttomia supisteluja viikkoja. Lääkärikäynti oli rv 25, ei mitään poikkeavaa. Vauva syntyi yllättäen rv 27.

Vierailija
4/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtelen työasentoja, enkä kanniskele oppilaita (1. luokallani erityisoppilaita, joita joutuu oikeasti välillä kanniskelemaan) tai painavia juttuja jne. Mutta kyllähän töissä fyysisesti joutuu olemaan vähän kovemmilla, kuin toimistotyössä

Vierailija
5/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama juttu, supisteli tiheästikin, kunnes rv 33 meni yhtäkkiä lapsivettä ja sitten löydettiin streptokokki+++ kohdunsuulta. Se aiheuttaa juuri supistuksia ja ennenaikaista l-vedenmenoa ja jos siihen ei saa antibiootteja synntyksen aikana / ennen sitä, voi se tarttua vauvaan.

Lääkäri sanoi silloin, että olisi pitänyt ottaa nuo näytteet silloin, kun valitin neuvolassa, että supistelee tiheästi (rv30+).

Vierailija
6/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan riskeerat raskauden, jos supistelee ja joululomalla levossa oli hyvä olla, niin ehdottomasti saikkua! Ei ennenaikainen synnytys ole riskien arvosta.

Vierailija
7/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa varata lääkäriajan itselleni varmuuden vuoksi, siinä ei varmasti mitään menetä

Vierailija
8/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli matala hb, supistuksia jne., en halunnut riskeerata mitään. Lääkärikin samaa mieltä.

Vierailija
9/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme