Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö seurakunnan perhekerhoissa? Mitä siellä tarjotaan? Ja mitä toivoisitte tarjottavan?

Vierailija
14.01.2008 |

T. eräs kerhonpitäjä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla oli ruisleipää (puikuloita), setsuuria, levitettä, suolakurkkua, palvikinkkua, suolakeksejä ja vohvelikeksejä. Juomaksi kahvia, teetä, mehua. Hinta 2 euroa per perhe.



Vaihtelee jonkun verran, joskus nyyttikestiperiaatteella lisätään valikoimaa ja erikoistilaisuuksia on esim. kakkua, eikä silloin tarvitse maksaa (esim. äitienpäivänä).



Minusta tuollainen voileipätarjoilu on ihan kiva!

Vierailija
2/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni hartaus

askartelu

vapaa leikki

kahvit/mehut

leikki

loppusatu



Ja tyytyväinen olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puuroa, leipää ja leikkeleitä, maitoa, mehua, kahvia, teetä

Vierailija
4/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kerhoissanne on tarjolla kahvin ja teen kera?

Vierailija
5/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivoisin,että olisi jotain " terveellisempää" . Esim. porkkanatikkuja, voileipäkeksejä, maissinaksuja, hedelmiä..

Vierailija
6/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus karjalanpiirakkaa tms. Lasten kannalta toivoisin, että koska kelloaika ainakin meillä on aamupäivällä, niin mieluummin just esim. karjalanpiirakkaa ja keksejä eikä kamalasti pullaa ja makeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ja teen srk tarjoaa. Onneksi perhekahvilassa on paremmat murkinat pientä maksua vastaan, eli leipää, kinkkua, juustoa, jotain tuoretta leivänpäällistä. Ja keksiä ja pullaa.

Vierailija
8/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaa ja vaaleaa leipää, juustoa, kinkkua, kurkkua, hedelmää, pullaa tms, keksiä useaa sorttia, kahvia, mehua. Myös allergikot ja keliaakikot huomioidaan. Ja joskus jotain extraa tai teemapäivä.