Jos ihmiset harrastaisivat seksia vain pysyvassa parisuhteessa ja huolehtisivat ehkaisysta, ei turhia abortteja tarvitsisi tehda juuri ollenkaan.
Valtaosa nykyisistä aborteista on seurausta löyhästä moraalista ja huolimattomuudesta.
Ja tämä ei sitten koske aborttia vakavan sairauden, vamman, raiskauksen, vakisuhteessa käytetyn ehkäisyn pettämisen ym. takia, eli kenenkään sellaisen kokeneen tarvitse hermostua tai puolustautua.
Kommentit (8)
kuin lyhyessä suhteessa ? sama tulos, ei-toivottu raskaus.
että vakituisessa suhteessa elävillä on yleensä lyhyitä suhteita paremmat edellytykset pitää lapsi.
Pitäiskö samalla keskustella siitä onko Jumala olemassa vai onko se vain huuhaata.
Suosittelen muuttoa arabimaihin. Siellä näitä teidän ihanteita toteutetaan.
Vierailija:
Suosittelen muuttoa arabimaihin. Siellä näitä teidän ihanteita toteutetaan.
Tai ainakaan en ole vielä kuullut kenestäkään, joka olisi vasten tahtoaan pakotettu harrastamaan irtosuhteita ilman ehkäisyä.
Ei ketään voida edellyttää selibaattiin vain siksi, ettei tarvitsisi tehdä aborttia ehkäisyn pettäessä.
Vierailija:
Ei ketään voida edellyttää selibaattiin vain siksi, ettei tarvitsisi tehdä aborttia ehkäisyn pettäessä.
Kyllähän tämä siitä kertoo, mikä on ihmiselle elämässä tärkeintä.
Elämää kun ei voi niin tarkkaan suunitella vaikka kuinka niin kuvittelee