Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 33+2

14.01.2008 |

muita,jotka suunnilleen samassa " ajassa"

kertokaa kokemuksia. Mulla menee maha välillä tosi kovaksi palloksi, ilmeisesti niitä harjoitussuppareita.

Paljonko noussut paino viime aikoina. MUlla oli huikeat 800g/viikko edellisessä neuvolassa.HUH!

Tosin sokeria oli virtsassa 3+, varmaan vaikutusta asiaan. viikon päästä neuvola taas.

Taitaa olla synnärit täynnä maaliskuussa.Mulla laskettu aika 1.3 ja synnytyssairaala OYS.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino noussut nyt 1077/vko ja yhteensä jotain 18kg. Tänään oli sokerit 4+ mutta laski normaaliin tosi nopeasti, aiheutti kuitenki sen että tuli lähete sokerirasitukseen kuun lopussa.Blääh.

Kysyitköhän sä viel jotain muuta..:D

Vierailija
2/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niist supistuksista. Harjotussuppareilta kuulostaa ja mulla niitä on tullut välillä ihan muutaman minuutin väleinki. Silloin jouduin kyllä päivystykseen käyrälle mutta ei ne aiheuttaneet avautumista joten mulla ei sen suhteen(kaan) hätää onneksi. Kannattaa kuitenkin tarkkailla oloa ja soittaa jos huolettaa.

Ekana ohjeena ne sanoo että pitää juoda kauheesti vettä kun se laimentaa verta ja samalla supistuksia, sitten voi käydä esim. lämpimässä suihkussa kun sekin rentouttaa.

Terv. Oikukas 31+4 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa niitä harjoitussuppareita ollut. Rv 33 +1 menossa ja toista lasta odotan. Edellisessä raskaudessakin näitä harjoitussuppareita oli jo rv 25 saakka eikä niistä kannata huolestua, ainoastaan vain jos alkaa tulla kivuliaita (menkkamaista kipua) supistusten aikana, joka ei mene ohi tunnin sisällä tai jos ovat säännöllisiä kivuliaita 5-10 min välein, niin kannattaa mennä tarkistamaan tilanne. Edellisessäkin raskaudessa, vaikka supistelin koko ajan, ei paikat lähteneet aukeamaan ja synnytyskin jouduttiin käynnistämään.

Painoa minulle oli kertynyt n. 600g/vko. Sokeria ei virtsassa ole ollut.

Minua vaivaa tällä hetkellä eniten ehkä närästys ja se että en oikein saa öisin nukuttua kunnolla, kun ei tahdo löytää hyvää asentoa ja hikoiluttaa. Odotan jo kovasti että kohtu alkaisi pian laskeutua...

Maaliskuu tosiaan on tilastojen mukaan kuukausi, jolloin syntyy eniten vauvoja ja synnytyslaitokset on täynnä... ;)