Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Elohiiret Tiistaina**

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Töissä ollaan ja liksa juoksee :) Väsymys painaa mutta kyllä tämä tästä. Velhon kysymykseen heti vastaus. Niin siis olen töissä ja teen kolmeavuoroa. Jokaisella vuorollaon hyvät puolensa ja näin yökkönä ollessa työtahti on hitaampi kuin esim päivävuorossa.

LILLI mukava kuulla hyviä uutisia :)

Mulla eka neuvola on 16.1. silloin viikkoja kasassa 9+1. Ymmärtääkseni meillä annetaan nuo ajat suunnilleen viikoilla 8-9 jotta sairaala ehtii sitten lähettämään kutsun np-ultraan.

En nyt muista kuka kyseli np-ultraan menijöitä (laitetaan muistamattomuus tälläkertaa yövuoron piikkiin). Me ajattelimme mennä ihan sen takia, että saamme varmuuden vauvan olemassa olosta ja oikeasta osoitteesta. Mies pentele on niin nuuka ettei anna " lupaa" mennä alkuraskauden ultraan ;) Pelkää kai, että siitä seuraisi samanlainen rumba kuin mun testien tekemisestä (ne jotka eivät vielä ole kuulleet niin molemmilla kerroilla niitä testejä kului ja rahaa paloi kun halusin saada vahvan plussan ja kärsimättömänä testailin liian aikaisin).

Mii: Minulla on vaaka kammo. Edellisessä neuvolassamme oli erillinen huone jossa punnittiin ja otettiin hb ja stiksattiin virtsa. Nyt vannotin miestä, että laittaa korvat kiinni jos tässä uudessa nla:ssa punnitus tapahtuu hänen läsnä ollessa. Näkeehän mies päältäpäin että mulla on runsaasti ylipainoa mutta kiloja hänen ei tarvitse tietää =)

Adalmina: Mulle jäi hiemen epäselväksi, että oliko sinulla yritetty kuunnella niitä syd. ääniä tavallisella doplerilla vai jollain hienommalla laitteella? Esikoisen aikaan ensimmäisessä lääkäri neuvolassa ei kuulunut sykettä. Tosin lääkärillä oli hirmuinen kiire ja mulla löytyy vatsamakkaroita joka vaikeuttaa kuulemista. Se tapahtui rv10-11. En muista tarkkaan. Np ultrassa näkyi syke ja kaikki oli ok. Seuraavalla nla käynnillä joskus rv14-16 kuului syke hyvin. Tarkkoja viikkoja en muista ulkoa.

Allu kyseli vitamiineista. Itse olen syönnyt Multivita2+ tai jotain sellaista. Kuitenkin odottaville äideille tarkoitettua. On vaan ihan sika kalliita vai maksaako kaikki vitamiinit noin julmatun paljon???

Työt kutsuu joten moikat tältä kertaa

pubu ja Unski rv8+2

Vierailija
2/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo hieno rutiini aamussa, oksennetaan kaikki yönaikana niellyt limat pihalle... nami nami...

Tännepäs ei mitään ihmeellistä kuulu. Vähän harmittaa kun np ultra päivänä mulla alkaa työharjoittelu, elikkäs nyt en sit oikeen tiedä et mitä tekisin kun en nyt heti ekana harjoittelu päivänä viittis olla pois... argh.. tosin vois tietty yrittää siirtää ultraa äitipolille ni voisin työpäivän aikana pikaisesti siellä käydä.

Tytön päivähoito oli sitten alkanu hyvin, toivottavasti jatkuu samaan malliin.

Kaikki vitamiinit mitkä soveltuu raskaana oleville on kalliita.... ihan oikeesti, jos kyseessä on raskaus tai vauva niin kaikesta saa maksaa tupla hinnan... mie en ole mitään vitamiineja syöny, en syöny ekassa raskaudessa enkä varmaan syö tässäkään, ellei olo sitten ala olla ihan hutera. Rautaakaan tuskin tarttee alkaa ottamaan kun lähtölukemat oli taas ihan omaa luokkaansa 154, terkka jo luuli et kone on menny rikki mut mie sit totesin että ihan normaalit lukemat meikälle (ehkä jopa vielä vähän alhainenkin, parhaimmillaan on joskus mitattu 167).

Rattoisaa päivää kaikille, tää menee vielä vähän uinumaan ja sitten taas kouluun...

hanneli ja masukki 9+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ois taas nukuttanu makeasti,mut pakko oli herätä laittamaan tyttö kouluun. Kohta mennään poitsun kanssa perhekerhoon ja sit kotiin syömään ja töihin. Tänään iltavuoro ja huomenna aamu...voi sitä väsymystä huomisaamuna!

Anri80 kyseli np-ultrasta. Miekään en oo ennen käyny,mut nyt aion mennä. En tosin tälläkään kertaa halua tietää turvotuksesta mitään. Miulla oli muutama viikko sitten vuotoa ja supistuksia ja oon siks käyny jo kahdesti ultrassa ja suosittelivat menemään np-ultraankin varmistamaan,et kaikki on ok. Tänä aamuna on vähän vihlonu alamasulta ja heti alkaa huolestuttaa...

Hipsuhiiri rv n.9+3

Vierailija
4/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa on tänään 10+ tai 11 (riippuu kuunteleeko neuvolan tätiä, omaa kiertoa vai alkuraskauden ultraa). Varasin just ensi viikolle Femedasta np-ultran kun Jorvista pystyivät tarjoamaan mulle vain kahta aikaa, mistä valita (sanoi että nyt on joku hirvee vauvabuumi, kun aikoja ei ole juuri vapaana). Molemmat ajat olivat klo 11 arkipäivänä ja kun olen 40 km päässä Jorvista töissä Pääkaupunkiseudun toisella laidalla (eikä edes autoa käytössä), niin mullahan menisi koko työpäivä hukkaan tuohon reissuun.

Femedassa ultra maksaa luonnollisesti enemmän kuin kunnallisella, mutta eipä tarvii olla yhtään tuntia pois töistä.

Femedassa ehdottelivat vielä np-ultran lisäksi jotain verikoetta, joka maksaisi n. 70 euroa. Kuulemma varmistaa 90% tarkasti mahdolliset häiriöt. Sanoin kyllä verikokeelle " ei kiitos" , kun en nuorena ensisynnyttäjänä kuulu riskiryhmään (ja monethan jättää koko np-ultran väliin).

Ja sitten vielä oman olon manausta - Joulun jälkeen olo on ollut kohtuullisen hyvä, vain lievää ällötystä ja väsymystä silloin tällöin. Eilen kuitenkin olo oli ihan kamala, toivottavasti pahoinvointi ei ole palaamassa - minä kun luulin että pääsin siitä jo eroon!

Terkuin,

Karmiini

Vierailija
5/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös uni maittaa, joskin valvoin yli puolenyön. Suurempaa väsymystä ei ole kuin yleensäkään mulla on ollut. Rinnat on niin vähän enää arat, että en tiedä onko edes. Alavatsalla vain pienen pieniä nippailuja silloin tällöin, muuten olo on kyllä niin normaali, etten tietäisi raskaana olevani,jos en tietäisi...

Paha olo on ikäänkuin ainakin nyt tänään ja eilen ollut poissa, join eilen kupin kahviakin taas aamulla,kun toista viikkoa meni ilman.

Ainoat oireet onkin vaan hajut,ällöttää esim.leikkelepaketista leijaileva tuoksahdus niin, etten voi olla lähelläkään kun mies tekee voileipää.

Suklaata en myöskään voi syödä.

Muuten kaikki on hyvin ja vieläkin tippa linssissä katselen tota pientä suurta ihmettä tuossa kuvassa, että se päättikin jäädä kyytiin kaikesta huolimatta=)

Lilli ja toukka 7+1

Ai niin, mulle neuvolakorttiin merkattiin la 30.8 mutta aikaistaako se sitä yleensä, että mulla normaali kierto on vain 25-26 päivää? Tuo on laskettu normaalikierron mukaan kai?

No, mulla on siis ultra aina kahden viikon välein, joten eiköhän se koko sitten kerro matkan varrella enemmän.

Vierailija
6/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo huononeeeee.......oksettaa ja selkää särkee aina vaan ja pitäs jaksaa poikien kanssakin!!!!! voih!!!!

Neuvolankin sain vasta en torstaiksi.....nyt pitäs siivota! vaikka selkä on kuin kipee, koska lika saa mut oksentamaan!!!! Outoja oloja, hih!

ei mitään muutoksia tilassa.

minttu ja sinttí 9+2

Vierailija
7/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee sain syötyy lounaan mukavasti, turhia yökkimättä tai edes pahaa oloa pohtimatta :)

Karmiini: se Jorvi tosiaan on ihan tukossa, mullekin ehdottivat noita 11:00 aikoja vain ja sitten 13:00... vaikeita molemmat, mutta helpompi mitä myöhäisempi. Työpäivä menee kyllä ihan plörinäksi. Onneksi olen sentään töissä tässä ihan sairaalan lähellä, joten ei tarvitse tollasia matkojakin (40km) pohtia. Vai vauvabuumi ;) mikäs sen kivempi!!

Odotan kovasti tota ultraa, joka on muutes jo ens ke ja ti mulla on neuvolalääkäri, jossa varmaankin saisi niitä sydänääniä kuunnella -toivottavasti kuuluvat ja saadaan hyvä mieli kaikille. Olen ajatellut sen jälkeen paljastaa asian muillekin ystäville ja ehkä työpaikallakin..., jotka eivät vielä tiedä tulevasta. Muutama on jo tietoinen, kun on ollut pakko hieman valaista asiaa miksen ole enää niin innokas hippaaja. Esimiehelle en halua vielä puhua mitään ja siksi pitääkin kehittää jokin peitenimi tuolle ultralle ja lääkärille -eikö se olekin vain valkoinen valhe..? poden nyt jo syyllisyyttä.

Ihana lukea teidän kaikkien fiiliksiä, kun samoilla viivoilla mennään ja samat huolet painaa.

Tämä aamu alkoi ihanasti. Saavuin työpaikalle ja puhelin soi. Miehen puhelimesta soitti meidän 2-v poika ;) Moi äiti, äiti-kulta... ja minä kyynelehdin. Kummasti oppinut puhelimessakin puhumaan. Ihania noi lapset!!!!

AuroraM ja eppuheppu 11+1

Vierailija
8/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis palstalla olen kyllä " roikkunut" , mutta en ole näille listoille kirjoitellut.

Mulla pahoinvointi sen kun jatkuu. Iltapäivät ja illat ovat tosi pahoja. Alan olla jo aika rikki tähän oloon, sillä tuntuu, että päivän kohokohta on se, että pääsee töistä ja nukkumaan :(. Mieskin taitaa olla tosi kyllästynyt siihen, että vaimo vain makaa sohvalla kaiket illat. Ja esikoinen ihmeissään, kun ei äiti jaksa leikkiä.

Minä odotan kuumeisesti aikaa np-ultraan. Ilmeisesti tosiaan on joku buumi päällä, kun Kättäriltä ei meinaa millään saada aikaa. Itsekin kyllä harkitsen, että varaan kohta yksityiselle ajan. Mitenkäs tuosta Femedasta saa aikoja?? Alkoi kiinnostaa kovasti!

Pepper (10 + 5)

Karmiini:

Oma napa on tänään 10+ tai 11 (riippuu kuunteleeko neuvolan tätiä, omaa kiertoa vai alkuraskauden ultraa). Varasin just ensi viikolle Femedasta np-ultran kun Jorvista pystyivät tarjoamaan mulle vain kahta aikaa, mistä valita (sanoi että nyt on joku hirvee vauvabuumi, kun aikoja ei ole juuri vapaana). Molemmat ajat olivat klo 11 arkipäivänä ja kun olen 40 km päässä Jorvista töissä Pääkaupunkiseudun toisella laidalla (eikä edes autoa käytössä), niin mullahan menisi koko työpäivä hukkaan tuohon reissuun.

Karmiini

Vierailija
9/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lillille hyvistä uutisista! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka :)

Täällä yritän taas saada jotain töitäkin tehtyä, mutta alkoi väsyttää ihan vietävästi. Tänään ällötyskin on taas lisääntynyt ja kaiken lisäksi päätä särkee. Yritä siinä sitten olla oahkera työntekijä! No hyvä puoli on ainakin se, että kun on töissä, viikot kuluvat nopeammin. Ehkä se ensi maanantain ultrakin sieltä pian tulee...

Meillä ei kunta maksa NP-ultraa, enkä ajatellut sinne mennä omalla kustannuksellakaan. Alkaraskauden ultran haluan maksaa sen vuoksi, että tiedän varmasti sintin olevan oikeassa paikassa ja hengissä. Jos ei ole hengissä, eipä tarvitse sitten yllättyä mahdollista vuotoa... :/ Mahdollista vammaisuutta tms. en pelkää, enkä siksi halua NP-ultraa maksaa. Rakenneultrassa näkyy sitten kuitenkin kaikki ratkaisevat viat (tarkoitan vikoja, jotka tekevät lapsesta elinkelvottoman - vammaisuuden vuoksi en aborttiin suostuisi), näin olen ymmärtänyt.

Ajattelin, että ultran jälkeen kerromme raskaudesta taas muutamalle ystävälle. Lähimmät kaverit sekä minun vanhempani tietävätkin jo.

(Työ)päivän jatkoa kaikille!

Allu

Vierailija
10/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vain toivotella kovasti onnea Lillille!!!

Kiva että teillä on kaikki nyt hyvin, ja toivottavasti menee jatkossakin. Kyselit lyhyen kierron vaikutuksesta; mulla oli ennen plussaa kierrot vaan 21 pv, mutta eipä se nyt toistaseksi juuri vaikuttanut viikkoihin. Mut tiedä sitten miten on myöhemmin.

Kävin pienellä lenkillä haukkaamassa happea, kun on niin kaunis ilmakin ulkona, ja nyt on ihan mukava olo. Jaksaa taas hetken roikkua täällä...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!!

Terveisin " nopeasorminen" Kumkwatti

Vierailija
11/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Femedassa aika ensi viikolla klo 17 yks päivä, joten voi hyvin lähteä töistä normaaliin aikaan. Aikoja on aika hyvin tarjolla, mutta ikävä kyllä en päässyt vakigynelleni (joka ei koskaan minua laskuttanut ekstraa ultrasta), sillä Femedassa vain 3 lekuria tekee np-ultria. Maksettavaa jää kelakorvausten jälkeen reilu satanen... ...no huonompaankin sen voisi tuhlata ja kerran kun np-ultraan haluan (en niinkään sen np:n takia, mutta nähdäkseni että sielä on edelleen jotain elämää!) eikä Jorvi ole mahdollinen niin maksaahan sitä pitää.

Töissä saisin ilmaiset " hupi" ultrat, mutta kun en halua tätä raskautta ennen tuota np-ultraa paljastaa, niin tämän kerran pitää käydä ulkopuolella.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille, tämä tyttö häipyy lounaalle (jos jotain vaikka menisi alaskin).

*k*

Vierailija
12/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan mennä sinne ultraan juuri tuon niskaturvotuksen vuoksi ja pelottaa, että Kättäriltä tulee liian myöhäinen aika. Siksi mietin, että jos nyt kuitenkin tilaisin ajan yksityiselle. Voisinhan sitten aivan hyvin mennä Kätilöopistonkin ultraan.

Täytyykin varmaan soitella sinne Femedaan. En ole ko. paikassa ennen käynytkään.

Vierailija
13/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut ihan vakio, että iltapäivällä täydellä vatsalla tämä hiiri on ollut niin silmät puolitangossa kuin vaan voi olla. Eilen pakotin itseni juomaan kupillisen kahvia päivällä ja hellurei, kaatoväsy pysyi pois koko iltapäivän. Minä, oikein väsyvalittajien väsyvalittaja, saan nyt kerrankin hihkua, että hereillä pysyttiin. Äsken taas kiskaisin hampaat irvessä kupillisen ja toivon samaa tulosta tänään. Aamukahvin juon ja sitä tekee mieli, mutta loppupäivän kiintiö onkin sillä täytetty ja hajukin etoo. Outoa. Vai onko raskaana olevalle mikään outoa?

Vauvabuumista. Joku kommentoi, että kivaa tai hauskaa. Itseäni alkoi ahdistaa...Se nimittäin voi tarkoittaa, että sairaalan ovella sanotaan, että " jatkakaahan matkaa Naistenklinikalle, tämä talo on täynnä" . Mulle sulku olis ihan järkky paikka, ainakin nyt luulen niin. Kuopuksen kohdalla silloin vuosi sitten luin täältä moneen kertaan, että oli ollut sulku ja pelkäsin ihan kamalasti. Olen sairaalapelkoinen, tai jos ihan rehellinen olen, Naistenklinikka-kammoinen, joten me kyllä ajettais Kättärin ollessa kiinni varmaan Tammisaareen. Vauva tosin saattaisi syntyä jossain vaiheessa matkaa. Toisaalta voi olla, että jos oikein kiire on, sitä menee vaikka Moskovan kaupunginsairaalaan (varmaan remontoitu viimeks vuonna 1724), kunhan vaan pääsee jonnekin synnyttään. Mulle Kättäri on " kotisairaala" , mukavan kotoinen ja lämminhenkinen paikka, ja sinne halutaan nytkin vaikkei enää pääkaupunkiseudella asutakaan.

Hei Lilli oli aivan ihana lukea, että sulla oli kaikki ultrassa hyvin! Oot ollu paljon mun ajatuksissa, oli niin rankkoja nuo kipu- ja leikkauskokemuksesi.

Nyt menen tekemään reippaana kotihommia. Jaksellaan hyvin!

Pumpuli ja viikkoja neuvolan mukaan 11, ultran mukaan 10+4

Vierailija
14/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt oikeuksistasi huolta ja VAADIT saada ajan Kättärille. Se kuuluu sulle! Soitat sinne ja " isket nyrkin pöytään" (kivaa kapinahenkeä täällä lietson...). Siten säästät yksityisellä käynnin rahan vaikka myöhempään ultrakäyntiin, esim rv30 paikkeilla. Mun mielestä on aina ollut tosi pitkä väli rakenneultran jälkeen synnytykseen ilman, ettei ole nähnyt vauvaa. On aina tehnyt mieli mennä rv 30 paikkeilla katsomaan, miten vauva jakselee.

No ei, tietty teet niinkuin parhaaksi näet, mutta kyllähän se Kättärin np-aika on sun oikeutes saada oikeaan aikaan!

Vierailija
15/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubu:

kyllä se oli kait tavallinen doppler, joten ei sillä välttämättä kuulukaan vielä. Viime odotuksessa kuunneltiin eka kerran 11+5 ja kuului. Alkaa vaan aina epäilyttää että jos ei siellä olekaan ketään vaikka tietää ettei tarvisi kuulua vielä...

Muuten on mennyt ok, jopa olen saanut töitä tehtyä ihan hyvin. Jokohan se väsy helpottaisi...?!!

Öisin tosin on ihme painajaisia, aivan liian jännittäviä elokuvia minun mielestäni kun pitää heräillä. Onko muilla ollut vastaavaa? Niin ja emotionaalisesti on ollut jotenkin aika ailahtelevaa, varsinkin aggressio jyllää aika helpolla, mikä ei kyllä tee hyvää entisestäänkin viileälle anoppisuhteelle varsinkaan kun hän ei vielä tiedä raskaudesta... ;)

Hehe, eikä nyt hyvitakaan kertoa pitkään aikaan, kun on aina laittamassa nenäänsä meidän asioihin. Onneksi asuu kaukana, joten toeriassa asian voisi salata kauankin-

kirjoittelemisiin

adalmina

Vierailija
16/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä töistä kirjoittelen ja pitkästä aikaa ollut taas työmotivaatiota. Kaipa tässä pahimmat viikot alkavat pian olla takana. Iltojen huonovointisuus tosin edelleen jatkuu, mutta olen huomannut, että, kun itsensä pakottaa ulos kävelylle tai lapsen kanssa pulkkamäkeen, niin se helpottaa kummasti. Taisi muuten Pepper meillä olla sama tätsy siellä Kättärillä vastailemassa (np-ultra ketjussa, kun kirjoiteltiin). Jotenkin ihmeen nihkeää oli palvelu. Mutta toivottavasti saat asiat järjestymään. Luulisi, että heidän on pakko pitää kiinni päivämääristä ja toimia niin, että kaikki saavat kutsunsa ajoissa! Meillä on muuten Pepper suunnilleen saman ikäiset esikoiset. Mulla syntynyt 03/03. Kohta siis kolmevuotissynttäreitä vietetään.

Onko muilla muuten jo paino noussut. Mulla on ollut tosi turvonnut norsu-olo... Lähtöpaino on mulla ihan normaali ja kilot sain ekan raskauden jälkeen helposti pois, joten en huolehdi siksi. Olo on vaan välillä tuskalllinen, kun vatsaa turvottaa... Pari kiloa paino noussut, mutta tuntuu ainakin viideltä. No ehkä joulun herkuttelutkin siihen vaikutti. Ja huonoon oloon on auttanut vaan syöminen. Jospa sekin pian rauhoittuisi ja voisi syödä kuten ennenkin. Mutta eiväpä nämä mitään murheita ole.

Vierailija
17/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli eka neuvola. Yritettiin kuunnella kuuluuko sydänääniä, mutta mitään ei kuulunut :( Muutenhan ei kai vielä huolta olisikaan, mutta kun itse olen laskeskellut, että tän raskauden pitäisi olla muutaman vrk edempänä kuin kuukautisista laskettuna, joten olis pitänyt olla jo 10 vk täynnä. Sain ensi viikon maanantaiksi uuden ajan (sillon pitäis olla kk laskettuna 10+2) ja menen kuuntelemaan uudelleen. Masentavaa, mä kun olin jotenkin odotellut, että jotain kuuluisi, mutta ei.

Heh, aamulla vaaka näytti 164 kg! Sitten meni erroriin koko vehje. Mä ajattelin, että en ole kyllä voinut 100 kiloa lihoa. Onneks en ollutkaan kun neuvolatäti punnasi, mut pari kiloa olin jo kasvattanut lisää alkupainoon. Voi kääk, tästä se taas alkaa.

Mua alkoi masentaa se sydänäänien kuulumattomuus tosi paljon, ja nyt en uskalla ajatella taas yhtään mitään. Meinasin ensin, että en tule käymään tällä palstallakaan viikkoon, mutta tännehän mä kuitenkin löysin tieni.

Väsymys iski taas tänään, nukuin pari tuntia tässä päivän mittaan. Paha olo vähän lievempi tänään.

Jaksamista taas kaikille

Jamssa rv9+3

Vierailija
18/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis eka neuvola reissu, jännittää..... Menossa kahdeksas raskausviikko enkä oikein vieläkään käsitä olevani raskaana. Laskettu aika on tossa elokuun loppupuolella. Mitään pahoinvointia ei oo vielä ollu joten sitä kauhulla odotellessa.

Antza rv 8

Vierailija
19/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt pariin päivään koneelle, joten kävin ensin lukemassa edelliset pinot alta pois. Lillille onnittelut!

Minä varasin itselleni yksityiseltä ultran torstaiksi. Haluan käydä kurkistamassa onko vatsassa varmasti elämää. Ultra näin aikaisessa vaiheessa ei toki takaa mitään...

Oireita pukkaa koko ajan pahemmin päälle. Pahoinvointi on alkanut ja edellisaamuna mahalaukku tyhjeni railakkasti. Nyt olen pari aamua saanut pidettyä tavarat mahassa. Väsymys on niin kamala etten meinaa saada mitään aikaiseksi. Se ei oikein passaa tällaisessa suurperheessä. Ei auta kuin raahautua...

Neuvola-aikaa en ole vielä tilannut, soittelen sitten ultran jälkeen. Menee varmaan viikolle 10 ja np-ultra viikolle 12. Jännittää niin vietävästi, kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon.

Ja vaunuista kuuluu älämölöä, pakko mennä.

Voikaahan hyvin!

Opemamma kera masuasukin rv 7 tasan

Vierailija
20/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kehaisemaan oloani hyväksi. Kävin kaupoissa ja tuli siellä niin karmee olo, että hohhoh. Kesken sovituskoppihässäkän oli lähdettävä kauheella kiireellä hakemaan juotavaa,kylmä jaffa auttoi kummasti. Sitte kotiin ja tunnin päiväunet. Nyt on taas ihan hyvä olo ja kova nälkä, mutta ei sitte vissiin tarvii vaatteita ostella=)

Hain apteekista eilen sitä Berexiä ja tänään D-vitamiinia, onko kellään sitä erikseen suositeltu?