Paljonko teille on tullut painoa lisää vkolla 13 ja risat mennessä?
Mulla jo yli 5 kiloa ja hirvittää.. En ole syönyt sen enemmän kuin ennenkään.
Kommentit (9)
rv 15+6 paino +-0.
..extraa löytyy vajaa 10kg,jotei eipä tarvia hirveesti noustakkaan ;o)))).Edellisessä raskaudessa kokonais nousu oli +4 kg.
Viime neuvolassa rv 14+5 oli tullut 6 kg lähtöpainoon. Edellisessä raskaudessa rv 13+4 oli tullut vasta 3 kg, joten vauhti on suunnillee tuplaantunu, kääk. No, mut näitä ehtii poltella sitten, kun vauva on maailmassa. Viimeksikin olin 6 kk synnytyksestä entisissä, ellen jopa paremmissa mitoissa.
sapa rv 16+4
tähän 13+4 (tai sitten ultran merkkaaman kierron mukaan 13+1) on lähtey -3,5kg
esikoisella tuli tasasta tahtia kiloja kunnes päästiin kokonaislukema 20kg asti... eli tavallaan oon ihan tyytyväinen että nyt ei oo vauhilla menty ylös päin.
taidan olla tullu äitiini koska sillä ekasta jäi kiloja ja tokasta lähti niin paljon että synnytyksen jälkeen oli pahasti alipainoinen.
12+4 ja painoa tullut 3kg lisää. Mutta olen kyllä herkutellut aika lailla. Pitäisi ryhdistäytyä!
tasaisesti nousi, vaikka söin kuin lintu ja oksensinkin koko alkuraskauden. Kaikilla kerroilla tuli lopulta yli 20 kg ja kaikista laihduin ennalleni (laiheliiniksi). Nahka vaan on jäänyt löysäksi ;-)
vasta viikolla 19 oli paino noussut pari kiloa.
Viikolla 13 ei ollut vielä tullut yhtään lisää, nyt kun 23 viikko meneillään, on tullut hivenen reilu pari kiloa. Viides raskaus meneillään.
Aiemmista raskauksista kokonais painon nousu ollut n. 6-7kg.
Nyt siis rv. 13+0 (alkuraskauden ultran mukaan rv. 13+4). Mua taas ihmetyttää se, että hyvällä tahdollakaan mun vatsastani ei voi nähdä mitään " vauvaantumismuutosta" , vaikka olen aika hoikkarakenteinen.
Eli " ongelmia" suuntaan jos toiseenkin... Mun ystävällä tuli heti alussa tosi paljon painoa lisää, mutta sitten tasoittui, eikä lopussa painoa tullut paljoa.