Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi mun henki haisee?

Vierailija
14.01.2008 |

tosi hyvät hampaat, pesen kaks kertaa päivässä apteekin hajua poistavaa hammastahnalla. MIKSI?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen hengitys ei useimmiten kerro suun ongelmista vaan suoliston/vatsan ongelmista - esim. paastotessa suolisto muodostaa pahanhajuista kaasua, joka sitten nousee ruokatorvea pitkin ylös. Lisäksi runsas maitotuoteiden nauttiminen saattaa aiheutttaa pahanhajuista hengitystä.

Vierailija
2/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkäri sanoi että mun tarvii käydä hammaslääkärissä vaan joka 3. vuosi koska pesen niin hyvin hampaat ja reikiä ei ole ollu 25 vuoteen. Yleensä joka vuosi suositellaan käyntiä hammaslääkärissä. En ymmärrä miksi haisee, kun pesen ja puunaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat limakalvot nenässä ja suussa? Minulla auttoi kun puhdistan vanupuikolla ne nielurisan vieressä olevat kolot päivittäin. Minulla kertyy paljon limaa nieluun ja olen huomannut, että kun puhdista kolot, tuntuu raikkaammalta ja kevyemmältä hengittää. Nämä " proput" tuntuvat muuten olevan yksi tämän palstan lempiaiheita...

Vierailija
4/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en syö säännöllisesti ja maitotuoteitta käytän. piimä usein " ateriana" voisiko se siis aiheuttaa

Vierailija
5/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muita suu-, hammasongelmia, siksi ihmetyttää

Vierailija
6/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti bakteereita siellä nielussa tai ruoansulatusvaivoja.

Vierailija
7/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista syytä tähän.