Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---> <3 SyysSissien alkuviikon turinat ma-ke <3 <---

14.01.2008 |

Uutta pinoa. En löytänyt uutta, toivottavasti kukaan ei ole samalla asialla juuri nyt...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus mitä flunssia ja korvatulehduksia täällä on liikkeellä! Toivottavasti kaikki ovat jo voiton puolella!! Meillä onneksi muut välttivät ne taudit. Ihan riittämiin oli siinäkin että itse olin kipeä päivätolkulla!

On ollut niin kauheasti hulinaa etten ole edes ehtinyt koneelle. Häämessuilla oltiin tosiaan viikonloppuna ja sormuksetkin on ostettu, arvatkaas monestiko se on ollut jo mun sormessa, heh, kuluu vielä ennen hääpäivää =) ja nyt sitten suunnitelllaan häämatkaa. Nyt harkitaan vakavasti Karibian risteilyä lemmenlaivan tyyliin. Sellainen on kuitenkin kuulemma helppo vaihtoehto pienen kanssa. Kahta suuntaa vielä pähkäillään, mentäiskö New Yorkista itään päin vai Miamista länteen. Saas nähdä kumpaan päädytään. Vaikea päätös koska New York on New York ja siellä oltais sitten 3 tai 4 päivää, mutta sitten taas Miamista lähtevä laiva käy Haitilla, Jamaicalla ym vielä houkuttelevammissa paikoissa kuin tuo Nykistä lähtevä.. Ja tietty jos ja kun niin kauas lähdetään niin toki oltais sitten Miamissa yhtälailla joitain päiviä. Vaikea päätös. Ja mies tietty vekslaa ja pähkäilee kumpi suunta olis parempi.. Mä olisin varannut sen reissun jo eilen. Mun valinta olis ehdottomasti tuo New York jo Luksunkin takia. Sinne sentään menee suora lento. Ja muutenkin. Mä olen aina halunnut sinne.

Luksun kanssa elo on ihanaa. Se on sellainen kikattajakaveri ettei sille voi muuta kuin nauraa itsekin. Pompittaminen on kyllä niin pop että vaikka poika karjuisi naama punaisena niin heti kun sen nostaa polville ja pomputtaa ja laulaa pomppulaulua niin kiukku unohtuu oitis. Kyllähän pojalla temperamenttia on, mutta varsinkin silloin kun ollaan kotosalla ja rytmi on just eikä melkein niin kivaa on lähes koko ajan.

Tosin eilen Luka keksi äänensä, siis kiljumisen. Shitshit ja shit! Jokellellut ja jutelluthan se on jo tosi pitkään, mutta nyt sitten juttelua säestää iloiset kiljumiset.. Blaah, toivottavasti kirkumisen oppiminen kestää vielä kauan!

Teitte Typykkä varmasti viisaan ratkaisun sen muuton suhteen. Vaikkei olekaan kivaa muuttaa sitten pian uudelleen niin noin löydätte ainakin sen oikean kodin kun saatte rauhassa etsiä eikä nykyisen myynnistä tarvi stressata. Näin meinataan mekin tehdä.

Bataattia kokeiltiin eilen ekaa kertaa ja se ei oikein uponnut, mutta tänään maissin kanssa se meni oikein hyvin. Nyt mulla tuolla kiehuu bataatti-porkkana keitos joka olis tänään vielä tarkoitus sosettaa ja pakastaa. Sain vihdoin aikaiseksi lähteä Etolaan ostamaan jääpala rasioita. Yllättäen siellä ei sit ollut sopivia joten ostin muffinssivuoan joka on silikonista. Uskoisin että sillä saa yhtä hyvin kunhan ei ihan täyteen tuppaa.

Toivottavasti Minttupipsalla esikoisen hoitoon meno helpottaa! On kyllä tosi kurjaa kaikille tuollainen!

Hampaista, mä olin tänään tuntevinani Lukalla takahampaan. Voikos ne nyt muka niin kasvaa? Luulin nimittäin että etuhampaat olis aina ne ensimmäiset..

Kiva kuulla että Kirahviinalla on jo paljon positiivisempia uutisia, hienoa! =)

Vauvauinti on kieltämättä tyyristä, meiltä se maksaa 65 euroa kuussa, mutta on se mun mielestä sen arvoista! Luka nautti siitä niin hirveästi että kyllä sen siitä ilosta maksaa ja kyllä se raha turhempaankin menisi. Aika bisnestähän toi toki on.

Ystävistä sen verran että mä muutin alunperin tänne Helsinkiin ihan tyhjän päälle. Muutama työkaveri oli ja pikkusisko Vantaalla, mutta ei ketään muita. Netin kautta sitten olen ystävystynyt tälläkin suunnalla ja jopa löytänyt parhaan ystäväni sitä kautta. Ja netin kautta olen löytänyt myöskin muutaman ystävän pienten lasten äideistä. Ja se on ihanaa! =).

Tampereen aikaisiin ystäviin en hirveästi pidä enää yhteyttä, oikeastaan vain muutamaan. Meillä on niin erilaiset elämäntilanteet ja vaikka ollaankin näin vanhoja niin muutaman mun ystäväni oli hirvittävän vaikea ymmärtää mun muuttoani tänne saati sitä että tapasin miehen sitten melkein heti. Sitoutuminen oli lähes idioottimaista, Lukan odottamisesta puhumattakaan. Joten se oli sitten moikka aika pian. Taisivat sitten olla ehkä enemmän bailauskavereita kuin oikeita ystäviä.. Suurelta osin ainakin.

Luka nukkuu vielä aika paljon, varmaan jotain luokkaa 16 tuntia kaikkinensa, välillä reilusti ylikin.

Töihin paluusta.. Mä olen sopinut palaavani 15.8 eli pidän kaikki lomat alta pois. Mutta luultavasti olen sittenkin kotona vuoden loppuun. Toisaalta juuri pari päivää sitten tein jo alustavaa työhakemusta joten saas nähdä miten käy. Haluaisin vaihtaa alaa äitiysloman jälkeen, joten jos tuolta suunnalta syksyllä jotain löytyy niin kyllä mä sitten menen.

Toivottavasti VM´n mies paranee pian! Ihan riittävästi hoitamista on lapsukaisissakin! Meillä mies nimittäin kipeänä on kyllä sellainen iso vauva että Luksu ei vedä vertoja millään!

Maissijauhoista olen muuten kuullut minäkin. Tietäiskö joku ohjetta?

Nyt jäi vielä kommentoimatta vaikka mitä, mutta nuo porkkanat ja bataatit kaipaavat soseuttajaa!

Joten ei muuta kuin paranemisia pikkuisille ja kivaa viikon jatkoa!

Kuullaan taas!

Colis ja Luka

Vierailija
42/43 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle, hienoa kuulla että teillä ollaan paranemaan päin. Minä ajattelin aloittaa Tuttelin maistattamisen Onnille. Eilen hän yökkäsi vaan mokomaa kapistusta ,siis pullon tuttia pois.Tänä aamuna jo vähän kielellä pyöritteli sitä ja nieleskeli jo vähän maitoakin. Eilen mulla oli sellanen rintapumpun pullo ja sislikonitutti. Se olis tietenkin parempi kun siinä on lähes sama imutekniikka kuin rinnassa.Tänään oli luonnonkumitutti. Se tuntui mieluisemmalta. Ois tuossa helmikuun alussa juhlia tiedossa.Menisin mielelläni sinne ilman vauvaa. Sais vähän lomaa. Olenkohan kauhean itsekäs? Niin että olis hyvä Onnin oppia syömään myös vastiketta. Olisko teillä hyviä vinkkejä? Aion kyllä myös lypsää mut ei taida ihan riittää. Ja muutenkin olis varmaan jo lisämaidon tarvetta. On alkaneet uudestaan nuo yöheräilyt. En kylläkään valita koska niitä on vaan kerran yössä, siinä klo 4-5 aikoihin. Vai joko aloittelisin perunaa ja porkkanaa? ??28.päivä tulee ikää 4 kk . Vois autta tuohon vatsantoimintaankin, josta kirjoitin aiemmassa viestissä. Terv. oonaiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri hehkutin sitä, että kunnossa on pysytty. On nuhanen ja räkänen ja yskii. Kuume nyt ei viä oo noussut. Että semmosta.