Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minäpäs tein hyvän keksinnön!!!
13.01.2008 |
Tuttavan lapsella (3v) on unirätti. Ja aina kun hän pitää unirättiä vieressä niin syö samalla peukaloa. Kaikenlaisia konsteja on yritetty, että lapsi luopuisi rätistä ja varsinkin peukalosta.
Minä tein hyvän keksinnön :) Ehdotin lapsen äidille, että ompelisi siitä rätistä jollekin pehmolelulle hameen/mekon. No äiti ompeli ja nyt on nalle mekkoineen vieressä ja ihan ilman peukalon syöntiä :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa