Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!Rusehtavaa vuotoa...

15.11.2008 |

Auttakaa hyvät siskot!! Olen viikolla 8+6 ja aamulla tuli hieman rusehtavaa vuotoa.Kipuja ei ole,mutta pelottaa:( Onko kokemuksia? Soitin kyllä naistenklinikalle ja sanoivat että ei vielä syytä panikkiin,mutta silti.... :|

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun aloin esikoista odottamaan, mulla tuli ruskeaa vuotoa niinä päivinä kun olis kuukautisten pitäny alkaa, eli ennen kun testasin plussan ja sitten vielä kuukauden päästä ku olis taas ollu kuukautisten alkamispäivä niin tuli parina päivänä sitä ruskeeta vuotoa. Ja oli myös vähän sitä menkkamaista jomotusta, mutta sitä mulla oli useemman viikon ajan muutenki alkuraskaudessa. Itsekin silloin pelästyin vuotoa. Oisko sulla nyt just se aika kun kuukautisten pitäis alkaa?

-tytsi80-

Vierailija
2/6 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisessä vuotoa tuli vielä viikolla 14+... Eli jos vuoto on niukkaa eikä sisällää mitään hyytymiä tai verta niin syytä huoleen tuskin on. Itsekin silloin kyllä säikähdin, mutta liittyi varmasti vain kuukautiskiertoon. Molemmista raskauksista syntyi terveet pojat... Kolmosta, tyttöä, odottaessa en vuotanut enkä tälläkään kertaa...

Katjalah&nelonen rv27+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdessa raskaudessa ensimmäisellä kolmanneksella tullut jopa kirkasta vuotoa silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Rusehtavaa vuotoa tuli menkkojen aikaan vielä keskiraskauteen asti sillon tällön. Verta saattaa muutenkin tulla raskauden aikana esim. seksin jälkeen jos limakalvot on kuivat. Kuitenkaan verinen vuoto ei aina ole normaalia ja ihan oikein teit kun soitit ja varmistelit asiaa.

Onnea odotukseen!

mae3 rv 32+4

Vierailija
4/6 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää pään kylmänä:) takana kaksi normaalia raskautta ja yksi tuulimuna,jolloin olin kyllä ihan eri tavalla kipeä. Ei kai tässä auta kuin pysyä rauhallisena ja toiveikkaana...

Vierailija
5/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kahtena kertana menkkojen iakaan ruskehtavaa vuotoa..pelkäsin tietenkin keskenmenon riskiä.. mutta toisen kerran jälkeen tein testin ja plussaa näytti vahvasti ja ultralla vielä vahvistettiin että raskaana olen:)

Vierailija
6/6 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan alkuraskaudessa rv 7-8 tuli rusehtavaa vuotoa. Hädissäni varasin gynen, joka lohdutteli ja sano, että ERITTÄIN tavallista alkuraskaudessa.

Eli huoli pois ja jos oikein huolettaa niin varaa yksityiseltä ultra-aika.