Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyttäessänne pyöreitä vuosia, mitä olette saaneet/toivoneet mieheltänne lahjaksi?

Vierailija
13.01.2008 |

En oikein itse osaa päättää mitä haluaisin tai tarvitsisin. Tällä hetkellä tilanne sellainen, ettei matkoille minnekään kauemmas voi lähteä. Olisiko joku kauneudenhoitoon liittyvä lahja hyvä itsetunnon kohotukseksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuukina ja " järkevinä" ihmisinä ostamme toisillemme aina hyvöty lahjoja. Kun täytin 30 sain valtavan kauniin timantti kaulakorun! Se oli ihanin lahja koskaan ja vielä (kuulemma) miehen itse valitsema.

Vierailija
2/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytänyt mitään. Ei ole varsinaisesti meillä tapana " tilata" synttärilahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään kalevalakorua minulla ei ole ennestään ja mies on todella surkea ostamaan lahjoja, oikeesti! Siispä sanon suoraan mitä haluan niin voin olla tyytyväinen :)

Vierailija
4/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei ole koskaan liikaa.

Vierailija
5/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

timanttisormuksen, 40v toivoin lahjakorttia puutarhaliikkeeseen (asumme okt:ssa) ja seuraavat pyöreät toivon viettäväni kaukana paratiisisaarella. Mies kyllä kiusaa hankkivansa lahjaksi benji hypyn tai kuumailmapallolennon.... mutta kyllä hän jo niitä matkoja katselee vaikka muutama vuosi onkin vielä jäljellä.

Vierailija
6/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä korun. Koruja olen saanut muutenkin. Nelikymppiset tänä vuonna vielä edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä