eka orgasmini...
koin juuri ensimmäisen orgasmin yhdynnässä..
Käsittämätöntä!
Luulin aina ennen, ettei kukaan vaan naisista uskalla sanoa, ettei sitä oikeasti voi kokea kuin klitorisorgasmina..
Vau. Mahaa nipistelee vieläkin. Ah.
Ja ikää kohta 30v.... Ja nyt vasta. Pää jumissa, niin järjettömän ihanaa..!!
Kommentit (18)
oon kokenut ainoastaan klitorisorkkuja. ensimmäisen orgasmini sain nykyisen mieheni kanssa. ja muutaman kerran olen yhdynnässäkin ollut tosi lähellä mutta sitten vaan kuitenkaan ei. ehkä vielä joskus.
sen verran nöyrästi kommentoi, että mä ihan ihan tosissani luulin että orgasmi " pelkän" yhdynnän aikana on joku kaupunkilegenda, mitä kukaan ei kehtaa kumota, ettei ois joku kylmä nainen...
Järjetöntä, että se onkin totta. Ja tän jälkeen en edes tiedä miten paljon seksii voikin haluta.. Ainahan se on kivaa ja ihanaa ja tuntuu hyvältä, mutta että saa seksin aikana? Huh.
Toivottavasti ei ollut ainutlaatuinen juttu elämässä vaan että tästä se alkais..?
mikä asento oli. mä oon ollu lähellä kun mies on ottanut mut takaa päin.
mä olin miehen päällä, ei mikään uus juttu, mutta hitaasti tehtiin (rakasteltiin ehkä ois oikea sana kuvailemaan sitä?) alkuillan kiihkeemmän session jälkeen.
ap.
mutta muista nauttia seksistä jatkossa, äläkä etsi liikaa sitä " ihme juttua" .
toivottavasti tulet kokemaan vielä monta ihanaa orgasmia. -2-
enkä vaan tosiaan hakea sitä järjetöntä tunnetta...
ilmeisesti olotila oli " odottamaton" (kun vähän vahingossa ikään kuin leikillään uudestaan oltiinkin päällekkäin ja sisäkkäin), niin ei osannut hakea mitään ja sit sainkin..?
ap
ku saadaan vauva nukkumaan ;)
ja vähä maltta sitä intoa ja koittaa mahdollisimman hitaasti ja ihanasti
miehestäsikin tuntua hyvältä. huh, osaan vaan kuvitella miehen reaktion jos saisin yhdynnässä kun molemmat taidetaan pitää sitä jo ihan mahdottomana ajatuksena.
tai että mies eka saa " pahimman ohi" ja sit hetken päästä leikittelet.. ehkä sekin kun ei miettinyt mitä toinen tuntee, kun mies oli jo saanut, niin en ollut tyydyttämässä (kuulostaa hassulta) miestä vaan ajattelin vaan itteeni ja omaa hyvää oloa. Vaikka tuskin mieskään siitä kärsi!
en osannut miettä muuta kuin että mä oon kohta 30v ja koin jotain ekaa kertaa ja ainutlaatuista ja ihanaa!
Teki mieli rutistaa se mies littanaks siihen sänkyyn ja ois tehnyt mieli huudella, että " tajuutko että mä sain ekaa kertaa?!?!"
Hulluna ehkä ois mua pitänyt tai ei ois uskonut... Luullut, että sanoin " aina" noin.
varmasti sen megajärkyttävän vahvan tunteen, mutta en kait kehdannut hehkuttaa sitä..
Luulin, että ois enempi " normaalia" saada kuin että hehkuttais, että mä sain ekan kerran..!!
ap aamun virkeänä...
mutta nykyinen mieheni (ja loppuelämän, toivottavasti.. ) on ensimmäinen, jonka kanssa olen saanut orgasmin niin että penis on sisälläni ja hieron samalla klitorista. Ennen sain vain masturboin tai mies nuoli.
Ensimmäisen orkun jälkeen minä kyllä meni niin sekaisin, että itkin, nauroin, olo oli kuin olisin polttanut pilveä tms. :) ja hehkutin kyllä miehelle, että tajuatko, tämä oli mulle ensimmäinen kerta!!! Mies hymyili ja pysyi rauhallisena ja antoi minun hehkuttaa ja olla sekaisin ja piti hyvänä. Kyllä minusta tuollaiset asiat on " hyvä" jakaa miehen kanssa :) Jos mies saa ensimmäistä kertaa minun kanssani jotain, haluaisin hänen kertovan sen minullekin. :)
mustakin tuntui, että oisin ollu " pilvessä" tms. Nauroin vaan hysteerisesti, halailin ja kuin alavartalo ois halvaantunut..
Sanoin, etten oo ikinä mitään vastaavaa kokenut, mutta ehkä pitäis suoraan kertoa -totuus-.. Varmasti ois mukava miehen tietää ja kuulla se..
Kun sillä hetkellä kumpikaan ei koskenut klitorikseen, niin en osannut edes odottaa orgasmia, kun kunhan " vaan" oltiin sisäkkäin ja hitaasti rakasteltiin..
Ai vitsit kun nähtäis pian uudestaan :)
mikä oikeesti teki sen muutoksen?!
oon harrastunut seksiä eri miesten kanssa (no, luonnollista kun monta vuotta erosta, ei MONIA miehiä, mutta kokemusta sekä pitkästä suhteesta lapsen isän kanssa, että lyhyistä eron jälkeen) ja nyt vasta koin..
pää on ihan jumissa.
Tää mies on niiiiiiin kiltti, herrasmies, ei mikään naistennaurattaja tms., mihkä ehkä ennen vähän liiaks haksahtanut..
Ja ehkä kun seksi tuli vasta viikkojen jälkeen tutustumisesta kuvioihin?
Kun rupes tuntuu että " hei, ihan kun sais kohta.." niin tajusin, että näin voi -oikeasti- tapahtua yhdynnän aikana.