Mieheeni ihastunut nainen, olet säälittävä!
Me just sulle naurettiin miehen kanssa, miten naurettavia sun flirttiyritykset on! Nyt mies on nukuttamassa lastamme.
Mitä sinä reppana teet? : )
Kommentit (31)
vaikka olet muka niin varma miehestäsi....Ettei vaan pikkuisen kuitenkin puntti tutisis, kyllähän se mies voi sun mieliksi sanoa mitä vaan niin pysyt rauhallisena etkä epäile mitään....
Jos olet niin varma itsestäsi ja suhteesta niin ei sulla olisi tarvetta asiaa täällä vatvoa.
Jonain päivänä sinä itsekin ihastut johonkin toiseen mieheen ja olet säälittävä flirttailija. Mites suu sitten pannaan?
Minä luulin, että sellaiset lukevat lesbopalstaa tai autonkorjauspalstaa.
Mistä tiedät, että käy?
" akan" lukevan tätä palstaa? Toivottavasti miehesi ei nimittäin puhu minusta:( Mun työpaikalla yksi perheellinen flirttailee koko ajan ja ehdottelee kaiken laista. pelkään, että mies on saanut väärän kuvan minusta, koska olen hänelle ystävällinen ja tietenkin iloinen, niin kuin muillekin. minä myös hoikka ja en kovin naisellinen.
Ja en, en ole kuin vajaa 40v. mutta olisihan tuo piirre (flirttailu) varmasti tullut esiin, esim. työssäni. aika namujen kanssa työskentelen..
ap
Sinulla ei ole mitään muuta perustetta sanoa toista naista akaksi ja säälittäväksi.
Eihän tänne keskusteluihin tarvitse osallistua, vaikka laittaisi tori-puolelle ilmoituksia.
oletko huomannut miehesi käytöksessä viime aikoina muutosta? viihtyykö enemmän yksin? on tullut yliystävälliseksi sinulle? saat enemmän huomionosoituksia? hänen kännykkä on hiljaisella? Nukahtaa aiemmin?
Voi toki hän ajatella hänestä enemmänkin mutta sitä ihmettelisin kovasti. Kovin miesmäisen näköinen laiha nainen hän on.
ap