Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheeni ihastunut nainen, olet säälittävä!

Vierailija
12.01.2008 |

Me just sulle naurettiin miehen kanssa, miten naurettavia sun flirttiyritykset on! Nyt mies on nukuttamassa lastamme.

Mitä sinä reppana teet? : )

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki hän ajatella hänestä enemmänkin mutta sitä ihmettelisin kovasti. Kovin miesmäisen näköinen laiha nainen hän on.

ap

Vierailija
22/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olet muka niin varma miehestäsi....Ettei vaan pikkuisen kuitenkin puntti tutisis, kyllähän se mies voi sun mieliksi sanoa mitä vaan niin pysyt rauhallisena etkä epäile mitään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin varma itsestäsi ja suhteesta niin ei sulla olisi tarvetta asiaa täällä vatvoa.

Vierailija
24/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä sinä itsekin ihastut johonkin toiseen mieheen ja olet säälittävä flirttailija. Mites suu sitten pannaan?

Vierailija
25/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että sellaiset lukevat lesbopalstaa tai autonkorjauspalstaa.

Mistä tiedät, että käy?

Vierailija
26/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" akan" lukevan tätä palstaa? Toivottavasti miehesi ei nimittäin puhu minusta:( Mun työpaikalla yksi perheellinen flirttailee koko ajan ja ehdottelee kaiken laista. pelkään, että mies on saanut väärän kuvan minusta, koska olen hänelle ystävällinen ja tietenkin iloinen, niin kuin muillekin. minä myös hoikka ja en kovin naisellinen.

Vierailija
27/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en, en ole kuin vajaa 40v. mutta olisihan tuo piirre (flirttailu) varmasti tullut esiin, esim. työssäni. aika namujen kanssa työskentelen..

ap

Vierailija
28/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään muuta perustetta sanoa toista naista akaksi ja säälittäväksi.

Vierailija
29/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne keskusteluihin tarvitse osallistua, vaikka laittaisi tori-puolelle ilmoituksia.

Vierailija
30/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko huomannut miehesi käytöksessä viime aikoina muutosta? viihtyykö enemmän yksin? on tullut yliystävälliseksi sinulle? saat enemmän huomionosoituksia? hänen kännykkä on hiljaisella? Nukahtaa aiemmin?

Vierailija
31/31 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun mies jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän