Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuuko mies teillä ihan tasan yhtä paljon, kun sinä lasten asioista huolehtimiseen?

Vierailija
12.01.2008 |

Siis tilaako neuvola aikoja? Miettiikö kumpi vie sinne? Miettiikö lasten seuraavan päivän vaatteet? Peseekö kuravatteet ja huolehtii ne päiväkotiin? Tekeekö ruokaa ja siivoa töiden jälkeen?

Onko selvillä koululaisen kokeista ja lukujärjestymuutoksista?

Jne eli kumpi teillä kantaa päävastuun kaikesta tästä?

Mua joskus vaan niin ärsyttää kun mun tarvitsee huolehtia kaikesta. Mies kyllä vie ja hakee ja laittaa, kun mä olen miettinyt ja suunnitellut ja käskenyt. Mutta oma-aloitteisesti ei todellakaan muista etsiä luistimia valmiiksi. Miksi mun täytyy jaksaa huolejtia kaikesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähettää tämän aamulla kouluun. Muuten mä olen joudun huolehtimaan aika paljon. Mies tekee pitkää päivää töissä, ei me viitsitä odotella isukki laittamaan ruokaa arki-iltaisin, mutta viikonloppuisin hän osallistuu siihen ihan tasapuolisesti.

Siedätyshoito on niin täysin miesten juttu, että mä en edes tiedä missä siinä mennään. Vakuutusjutut siinäkin jää mulle, mies inhoaa kaikkea " paperien pyörittelyä" . Mä teen siis hakemuksen aina netissä.

Tavaroiden kanssa molemmat miehet on yhtä onnettomia. Mä laitan illalla kaikki erikoisvarusteet, luistimet yms, valmiiksi repun viereen ja voin vain toivoa, että ne tulee mukaan.

Neuvolat ja hammaslääkärit yms mä olen hoitanut tai ainakin sataan kertaan muistuttanut ajan varaamisesta, jos miehen on pitänyt se hoitaa.

Vierailija
2/3 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilaa kaikki lääkäri- ym ajat ja myös vie lapset niihin. Ei mieti seur. päivän vaatteita eikä pese kuravaatteita. Tekee ruokaa ja siivoaa jonkin verran töiden jälkeen.

Me ollaan jaettu niin, että mulla on kaikki tarhajutut ja hänellä kaikki koulujutut. (Meillä on kaksi lasta tarhassa ja yksi koulussa).

Kyllä silti sanoisin että kokonaisuudessaan mulla on ehkä se päävastuu, mikä johtuu kyllä suureksi osaksi siitä, että olen paljon tarkempi ja haluan asiat tietylle tavalla. Jos olen vaikka työmatkalla, mies hoitaa kaiken omalla tyylillään, ja se on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on tarpeen 4v. ja 1v. kanssa. Olen kotona, mutta en usko, että tilanne tuosta muuttuisi vaikka töihin menisinkin. En siis osaa kuvitella, että mieheni varaisi neuvola- tms. aikoja tai miettisi seuraavan päivän vaatteita.