Rehellinen vastaus: Pissaatko uimahallin veteen?
Kommentit (14)
uimahallissa tai altaassa en todellakaan!
Vaikka pissaankin aina järveen tai mereen, mutta uin kyllä silloinkin vähän kauemmas, en pissaile siihen matalaan rantaveteen, jossa lapset leikkivät...
Mitä on mamut ja kusipukit?
sekä yhden naisen varpaat kun näin niin yääääkkkk-ne kynnet oli melkein irti varpaista----sanoin että mulle riitti
Opetetteko lapsenne sitten itse uimaan jossain järvessä kesällä?
t.myös samasta syystä halleja karttava
Joskus lapsena (koululaisena) piti sitäkin kokeilla, ei siis ollut mikään vahinko, vaan ihan tietoinen teko.
Sen sijaan mökillä saatan pissata uidessa järveen, onko miten törkeää?
mutta lapsena tuota tuli harrastettua..
Nykyään en edes käy uimassa. Luin muuten jostain että on olemassa jotain kemikaalia mitä voi laittaa veteen, niin että jos sinne pissaa, vesi värjäytyy ja kaikki huomaavat varmasti syyllisen =)
Ei musta järveen pissaaminen ole kamalaa. Vähän isompi allas ;) (joku kysyi tästä)
Veden paine saa aikaan sen, että rakko alkaa toimia ylikierroksilla. En joka lirauksen takia ehtisi vessaan. Kyllä se kloori ne epäpuhtaudet tappaa!
Käyhän uimahalleissa vanhuksiakin, jotka ei taatusti pysty juoksemaan vessaan joka lirauksen takia. He vain eivät osallistu tänne av:n kyselyihin..
Vierailija:
Ja ajatus muiden pissassa uimisesta tuntuu kyllä epämiellyttävälle : /
Lastenaltaassa lasten kanssa lilluessa olen kyllä tietoinen, että sinne on mitä luultavimmin päästetty erinäisiä pisuja. Mutta ei sen väliä, vesi vaihtuu koko ajan, pissat laimentuvat hyvin, en juo sitä vettä ja pesen itseni ja lapseni hyvin uinnin jälkeen.
Eniten minua oikeastaan ällöttävät ne kuntouimarit, jotka räkivät estottomasti veteen. Siis oikein kurlaavat limaa kurkusta ja sylkevät. Isossa altaassa uidessa olen törmännyt räkäklimppien lisäksi laastareihin ja muihin roskiin, jotka ällöttävät huomattavasti enemmän kuin oletettu pissa.
Hyi nyt en ainakaan enää halua mennä uimaan halliin, jos siellä on kerran noin saastaista!
Eniten minua oikeastaan ällöttävät ne kuntouimarit, jotka räkivät estottomasti veteen. Siis oikein kurlaavat limaa kurkusta ja sylkevät. Isossa altaassa uidessa olen törmännyt räkäklimppien lisäksi laastareihin ja muihin roskiin, jotka ällöttävät huomattavasti enemmän kuin oletettu pissa.
[/quote]