Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko monta aborttia heikentää raskaaksi tulemista, tai mahdollisesti aiheuttaa keskenmenoja?

Vierailija
12.01.2008 |

Veljeni vaimo on tehnyt 4 aborttia, veljeni ei tiedä näistä. Vaimolla on myöskin ollut todella monta keskenmenoa. Viimeisin niistä veljeni kanssa, raskautuivat kuitenkin siitä hieman myöhemmin, tämäkin raskaus oli työn alla pitää kunnossa, keskenmanon mahdollisuus ja kaikkea mahdollista.

Veljeni ihmettelee että kuinka hiedän oli niin vaikea raskautua ja miksi ensimmäinen raskaus meni kesken, ja miksi vaimolla on ollut ennenkin keskenmenoja...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

si vaikka yritys on kova.. Voi vika tietty olla mun miehessäkin..

Vierailija
2/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän muutenkin hieman enemmän vaimon historiasta kuin veljeni.

ystäväni oli samassa duunissa vaimon kanssa ja hän ihan tuosta noin vaan puheli kuinka oli tässä pari viikkoa sitten raskaana ja hups se meni kesken. jakeli muutenkin asioitaan ja kertoi aika avoimesti työtovereilleen näistä aborteista.

en tie, kuuluisko mun kertoa veljelleni tämä asia. mun mielestä 4 aborttia on kuiteskin jo aika vastuutonta touhua. yhden ehkä ymmärtää mutta 4, siinä on jäänyt ehkäisy kylläkin kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan voi olla riski, että vaimo tekee abortin vaikka veljesi haluaisi pitää lapsen.

Vierailija
4/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tuntenut tai tieänyt paremmin sanottuna naisen paljon kauemmin kuin veljeni. olen myöskin kertonut lähes kaiken tämän naisen touhuista.

itselläni kokemusta, kerran pyöritettiin samaa äijää ja luin kaikki sen lähettämät viestit.

eli siis jutut eivät ole keksittyjä, en vaan haluais että aborteista kertominen pilaa mun ja veljen suhteen.

Vierailija
5/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tiedät, että veljesi ei tiedä?

Vierailija
6/6 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäripyöreä keskustelu oli mutta selville sain ettei tiedä aborteista, tosin ei montaa muutakaan juttua vaimostaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi