Lue keskustelun säännöt.
Röllin sydän-leffa! Suosittele tai hauku. ja lasten kommentit?ev.
Kommentit (4)
mies totesi, että " kyllähän tuon katsoi" , itse en ollut mukana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset haluaisivat nähdä sen uudelleen ja mies mietti kuinka hyvä leffaa olisi levittää ulkomaille =)
Käytiin lapsen, 3,5v, kanssa ekaa kertaa elokuvissa katsomassa Rölli ja tyttöön se kyllä teki suuren suuren vaikutuksen. Tai sitten vaikutuksen teki elokuvissa käynti=) Mutta voin kuvitella, ettei ainakaan koulukäinen pidä elokuvaa oikein minään. 3-5-vuotiaat varmasti tykkäävät enemmän.
Minä en kauheasti tykännyt, toisaalta ei siinä mitään yksittäistä vikaa ollut, kerta kaikkiaan vaan sellainen tosi tavallinen ja tylsä lastenleffa, ei mitään aikuiselle.
Olin katsomassa leffaa 8- ja 6-vuotiaiden lasten kanssa. Lapset eivät kommentoineet leffaa juuri mitenkään eivätkä ole puhuneet elokuvasta sen jälkeen ollenkaan. Pitäisin tätä merkkinä siitä että elokuva ei ollut heillekään mitenkään kovin kummoinen kokemus, koska aiemmista elokuvareissuista (harvoin) on kyllä ollut huomattavasti enemmän hehkutusta. Toisaalta olen aiemmin mennyt lasten kanssa elokuviin yksitellen ja nyt olivat molemmat mukana...