Mitä miehesi tekisi? veikkaa!
jos miehesi olisi tilanteessa jossa seksikäs kaunis nainen tanssisi ja strippaisi viettelevästi ja miehesi kiihottuisi. Mitä miehesi tekisi jos tämä nainen haluasi seksiä miehesi kanssa.
ja olisiko selvinpäin vastaus eri kuin humalassa?
Kommentit (14)
ja kuolaisi, sekä selvinpäin että humalassa mutta kieltäytyisi kuitenkin kohteliaasti tarjouksesta. entinen olisi lähtenyt mukaan sekä selvinpäin että varsinkin humalassa...
Vierailija:
koko stripparia vaan sillä olisi liian kiire väitellä kavereiden kanssa jostain... korkeintaan se alkaisi arvostelemaan stripparin ulkonäköä (mun miestä ei saa kännissä houkuteltua seksiin millään, ei ole kuulemma kunnolla tuntoa niin ettei viitsi vaivautua äheltämään turhan takia)Selvinpäin, hmm..., seisoisi sillä varmasti mutta en usko että se strippari sitä saisi mihinkään houkuteltua. Mies on sen verran ujo...
voisi kiihottua, mutta muuhun ei alkaisi. kännissä tai ei.
Nainen ei tosin stripannut. Mies tuli sitten onnellisena kotiin ja sössötti minulle, " Oli kyllä shekshikkään näköinen nainen..." . Minuakin nauratti ja sanoin, että " onko vielä jotain tunnustettavaa?" ja olihan sitä. Oli nimittäin pussannut naista poskelle ja lähtenyt sitten kotiin. Valitellut vaan naiselle, että ei voi jäädä seuraksi, kun on vaimo ja lapsia. Soitti minulle heti kotimatkalta, että " Olen tulosha kotiin jo nyt ennen puoltayötä shattuneeshta shyyshtä..." .
Nyt kun joutuu olemaan yli puoli vuotta ilman seksiä, niin vois kai tuo hairahtuakin. Normaalisti selvin päin en usko että tekisi mitään, kännissä taas on vähän impo, vaikka haluja olisikin...
kännissä todennäköisesti nussisi, jos seisoisi.
ja kieltäytyisi 100% varmasti ihan takuulla, seksistä sellaisen epämääräisen naisen kanssa.
Mutta tuntuu että jos mun mies olisi pettääkseen niin ei kyllä stripparin kanssa vaan ennemmin vaikka työkaverin.
juovuksissa kävisi kiinni kuin sika limppuun.
Ja toisekseen kieltäytyisi seksitarjouksesta.
koko stripparia vaan sillä olisi liian kiire väitellä kavereiden kanssa jostain... korkeintaan se alkaisi arvostelemaan stripparin ulkonäköä (mun miestä ei saa kännissä houkuteltua seksiin millään, ei ole kuulemma kunnolla tuntoa niin ettei viitsi vaivautua äheltämään turhan takia)
Selvinpäin, hmm..., seisoisi sillä varmasti mutta en usko että se strippari sitä saisi mihinkään houkuteltua. Mies on sen verran ujo...
En arvosta laisinkaan miehiä, jotka kyyläävät vierasta lihaa.