Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos miehesi on ollut baarissa, niin miten seuraava päivä...

Vierailija
12.01.2008 |

nukkuuko pitkään? jaksaako katsoa ollenkaan lapsia tai lähteä mihinkään?

Meillä mies on aina ihan toimintakyvytön ja se ärsyttää :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukkuu aamulla pitkään, mutta me vuorottelemme viikonloppuaamut muutenkin, joten nukkuu toisena aamuna pitkään joka tapauksessa.

Muksun perään katsoo ihan kuten tavallisestikin.

Vierailija
2/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nukkuu puolet päivästä, ja sitten siirtyy sohvalle makaamaan. sitten pitää olla roskaruokaa, ja joku leffa. ja mielellään karkkiaki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli baarissa myös kahtena edellisenä iltana ja taitaa mennä tämäkin ilta. Eipä paljoa lasten kanssa touhua.

Vierailija
4/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte syödään aamupala ja sen jälkeen mies lähtee lasten kanssa ulos. Tän jälkeen makoilee sohvalla kunnes laittaa kuopuksen päiväunille ja nukkuu itekin unet. Sitten iltapäivällä/alkuillasta tekee ruokaa ja syödään. Sitte makoilee taas sohvassa, ehkä pelaa jotain lasten kanssa.

Vierailija
5/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan aina lapsen silloin. Ja myös toisinpäin, mullakin on kaameat kankkuset. Ja mammoille tiedoksi että molemmat käy ulkona noin kerran puolessa vuodessa.

Vierailija
6/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä tuollainen baarissa käyminen on ihan normaalia. Itse täyttelin kyllä tänä aamuna avioerohakemusta. Olen tosiaankin kypsynyt. -5

Vierailija
7/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys tavallaan onkin, että jos se miehesi mielestä on ihan normaalia, niin oletan että hänen mielestään on myös normaalia, jos sinä käyttäydyt noin. Vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme