Vähävaraisilla menee ihan liikaa rahaa ruokaan
Kuulin twitterissä että yhdestä ruuasta voi syödä 3-4 päivänä, joten köyhille ei tarvi antaa rahaa jokaisena kuukauden päivänä ruokaa varten. Avustukset voitaisiin mitoittaa 25-33 prosenttiin nykyisistä. Silloin jäisi rahaa kehitysapuun ja uusien suomalaisten vastaanottamiseen.
Kommentit (24)
Jotain työtöntä ahdistaa kun sen rahantuhauksesta puhutaan ja poistelee keskusteluja. Vinkki poistelijalle kuuntele neuvot mitä sinulle annetaan niin säästät rahaa niin ei tarvi itkeä rahan puutetta
Haista sinä persu taas pitkä paska!
Tää on totuus pienituloisilla oli vanha tai nuori . Meillä on ilmasto mikä vaatii myös vaatteita lämmitystä. Kenkiä.
Twitterissä parhaat Kokoomuksen asiantuntijat todistivat selvästi, että kyllä köyhäkin pärjää vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain työtöntä ahdistaa kun sen rahantuhauksesta puhutaan ja poistelee keskusteluja. Vinkki poistelijalle kuuntele neuvot mitä sinulle annetaan niin säästät rahaa niin ei tarvi itkeä rahan puutetta
Rahantuhauksesesta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vassari vinkuu kun ei saa enää mielestään riittävästi tukia persujen maksamista veroista kun ei itse halua omia tuloja hankkia
Kokoomuksen edustajien mukaan, he ovat pitäneet huolta siitä, ettei kaikista köyhimmiltä leikata, se on hyvin kaunista ja inhimillistä.
Sellainen "aivo"pieru tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on totuus pienituloisilla oli vanha tai nuori . Meillä on ilmasto mikä vaatii myös vaatteita lämmitystä. Kenkiä.
Kuinka usein ostat niitä? Itse ostin kuusivuotta sitten kengät ja uuden takin ja niillä pärjää ainakin seuraavankin talven. Ja olen ihan työssä käyvä enkä maksa elämääni tuilla
Ihan turhaan teet näitä aloituksia, koska ne poistetaan alta aikayksikön! Tosin sen aikana on kiva vittuilla persuille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassari vinkuu kun ei saa enää mielestään riittävästi tukia persujen maksamista veroista kun ei itse halua omia tuloja hankkia
Persujen maksamista veroista?
HUUTONAURUA :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahantuhauksesesta? 😂
Kyllä se on rahantuhlausta kun ostelee ruokansa ravintoloista tai ostelee eineksiä. Eikä tee itse alusta lähtien ruokiaan
Meillä on myös loisetpako täällä ja evakkoja lähes 90 000 kpl . Voit tehdä evakkoREKI laulun heistä miten vällyn alla nait niitä . Paskiaiset rasistit !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen maksamista veroista?
HUUTONAURUA :D
Siinähän naureskelet mutta totuus on se että paljon enemmän persut tekee töitä ja maksaa veroja kuin vassarit
Rikkaiden kokoomuksen kannattajien mielestä köyhillä menee todella hyvin, jopa liian hyvin.
Parasta kun menette omiin maihinne syömään omaa ruokaa ja omiin uskontoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein ostat niitä? Itse ostin kuusivuotta sitten kengät ja uuden takin ja niillä pärjää ainakin seuraavankin talven. Ja olen ihan työssä käyvä enkä maksa elämääni tuilla
Etkö tiedä että lapset kasvavat ja vaatteet ja kengät jäävät pieniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T U R P A. K I I N N I S Ä Ä L I T T Ä VÄ PERSU!
Jokainen meistä voi järjestellä hieman menojaan, ei joka päivä tarvi syödä ravintolassa.