Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävaraisilla menee ihan liikaa rahaa ruokaan

Vierailija
18.04.2026 |

Kuulin twitterissä että yhdestä ruuasta voi syödä 3-4 päivänä, joten köyhille ei tarvi antaa rahaa jokaisena kuukauden päivänä ruokaa varten. Avustukset voitaisiin mitoittaa 25-33 prosenttiin nykyisistä. Silloin jäisi rahaa kehitysapuun ja uusien suomalaisten vastaanottamiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä voi järjestellä hieman menojaan, ei joka päivä tarvi syödä ravintolassa.

Vierailija
2/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain työtöntä ahdistaa kun sen rahantuhauksesta puhutaan ja poistelee keskusteluja. Vinkki poistelijalle kuuntele neuvot mitä sinulle annetaan niin säästät rahaa niin ei tarvi itkeä rahan puutetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä persu taas pitkä paska!

Vierailija
4/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
5/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totuus pienituloisilla oli vanha tai nuori .  Meillä on ilmasto mikä vaatii myös vaatteita lämmitystä. Kenkiä. 

Vierailija
6/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä parhaat Kokoomuksen asiantuntijat todistivat selvästi, että kyllä köyhäkin pärjää vähemmällä.

Vierailija
7/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain työtöntä ahdistaa kun sen rahantuhauksesta puhutaan ja poistelee keskusteluja. Vinkki poistelijalle kuuntele neuvot mitä sinulle annetaan niin säästät rahaa niin ei tarvi itkeä rahan puutetta 

Rahantuhauksesesta? 😂

Vierailija
8/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassari vinkuu kun ei saa enää mielestään riittävästi tukia persujen maksamista veroista kun ei itse halua omia tuloja hankkia

Vierailija
9/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen edustajien mukaan, he ovat pitäneet huolta siitä, ettei kaikista köyhimmiltä leikata, se on hyvin kaunista ja inhimillistä.

Vierailija
10/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "aivo"pieru tällä kertaa.

Vierailija
11/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totuus pienituloisilla oli vanha tai nuori .  Meillä on ilmasto mikä vaatii myös vaatteita lämmitystä. Kenkiä. 

Kuinka usein ostat niitä? Itse ostin kuusivuotta sitten kengät ja uuden takin ja niillä pärjää ainakin seuraavankin talven. Ja olen ihan  työssä käyvä enkä maksa elämääni tuilla

Vierailija
12/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan teet näitä aloituksia,  koska ne poistetaan alta aikayksikön! Tosin sen aikana on kiva vittuilla persuille

Vierailija
13/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassari vinkuu kun ei saa enää mielestään riittävästi tukia persujen maksamista veroista kun ei itse halua omia tuloja hankkia

Persujen maksamista veroista?

HUUTONAURUA :D

Vierailija
14/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahantuhauksesesta? 😂

Kyllä se on rahantuhlausta kun ostelee ruokansa ravintoloista tai ostelee eineksiä. Eikä tee itse alusta lähtien ruokiaan

Vierailija
15/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös loisetpako täällä ja evakkoja lähes 90 000 kpl . Voit tehdä evakkoREKI laulun heistä miten vällyn alla nait niitä .   Paskiaiset rasistit !    

Vierailija
16/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen maksamista veroista?

HUUTONAURUA :D

Siinähän naureskelet mutta totuus on se että paljon enemmän persut tekee töitä ja maksaa veroja kuin vassarit

Vierailija
17/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden kokoomuksen kannattajien mielestä köyhillä menee todella hyvin, jopa liian hyvin.

Vierailija
18/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun menette omiin maihinne syömään omaa ruokaa ja omiin uskontoihin. 

Vierailija
19/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein ostat niitä? Itse ostin kuusivuotta sitten kengät ja uuden takin ja niillä pärjää ainakin seuraavankin talven. Ja olen ihan  työssä käyvä enkä maksa elämääni tuilla

Etkö tiedä että lapset kasvavat ja vaatteet ja kengät jäävät pieniksi.

Vierailija
20/24 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T  U R P A. K I I N N I  S Ä Ä L I T T Ä VÄ PERSU!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi