Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan RIKKI;( ahdistavat ajatukset vain pyörivät päässä

Vierailija
12.01.2008 |

tunttu siltä että tulen hulluksi!Mua ahdistaa!!!!Mä koen epäonnistuneen äitinä ja vaimona!Minulla on pelko vauvan vahingoittamisesta, piilotellen veitset ja teräaseet,pelkän jos heitän vauvani,pelkän olla kotana yksin!Mä olen hullu!Mitä mä teen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin ota yhteys HETI, omaiseen tai ystävään joka voisi ottaa sinut ja vauvan tai vaan vauvan luokseen.

Voimia sinulle!

T. Parantunut

Vierailija
2/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun nuo ajatukset mylläävät, älä jää yksin ! Hae ihmisiä ympärillesi ja apua vauvan hoitoon tai muuten vaan juttuseuraksi.

Itselleni hyvin tuttuja tuntemuksia, todella epämiellyttäviä ja voimakkaita kun iskevät päälle.

Lämmin hali sulle ja yritä keskittää ajatukset pois noista ahdistavista, etsi netistä hauskoja pelejä tai vastaavaa, jotain mistä tulee hyvä mieli. Mieti ja katsele kaikkea mukavaa, älä anna niiden ajatusten vallata itseäsi kokonaan, SINÄ pystyt torjumaan ne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap mennä vielä tänään päivystykseen?

T. saman kokenut

Vierailija
5/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa tässä näin, mutta kannatan tota yhteyden ottamista ja keskustelemista johonkin auttavaan puhelimeen/päivystykseen.

Koska kyse voi olla todellakin niin voimakkaasta tunnemyrskystä ettet selviä ilman ammattiapua. Yksin älä jää kuitenkaan.

Mulla yöt olivat pahimmat ja olo ihan kamala silloin.

Todellakin uskon että selvitä ihan tästä kuitenkin jollain tavalla :)

Vierailija
6/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut esim. Helsingissä niin mene Auroran sairaalan päivystykseen. Kerro siellä että pelkäät vahingoittavasi vauvaa, että sinulla on voimakasta ahdistusta ja et ole varma siitä teetkö jotain vauvalle. Oletko joskus sairastunut psykoosiin? Millaisia oireita sulla on muuten?

Vierailija
7/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, jos haet apua, ei sinulta oteta lapsia pois. Mutta tärkeää on saada sinut terveeksi, että voit olla lastesi kanssa.

Vierailija
8/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tilanne rauhottuu kun saat oikean avun!

Voimia!

T. saman kokenut

Vierailija
9/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että haet hoitoa ja tukea.

t. saman kokenut (eli masentunut)

Vierailija
11/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset apua.

Vierailija
12/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeinen masennus ja cipramil 20mg yhdesti päivässä ja olin kuin uusi ihminen. Synnytyksen jälkeinen masennus voi puhjeta vuodenkin kuluttua synnytyksestä! Minulla katosi pakkoajatukset ja masennus, jossa myös vahingoittamisen pelko. Elämä alkoi vihdoin hymyillä ja musta verho katosi :)

Hae apua ja oikea lääkitys + terapia. Halaus sinulle <3

Vierailija
13/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia!Toivottavasti mielialani tasaantuu ja palaan ennalleni, että voin olla hyvä äiti.

Vierailija
14/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdistavia, todella! Hae sinakin apua. Lasta ei todellakaan oteta pois sinulta, ensisijaisesti ajatellaan, etta aiti saatava kuntoon, joten jaksaa hoitaa omaa lasta!

Hae apua heti, niin tiedan, etta sinakin selviat!!=)

PS huomaa, etta paikalla on monia, jotka ovat kokeneet saman ja voivat nyt paljon paremmin!

Vierailija
15/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt voi mitään sanoa, kun :' ((((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme