Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvamasusta kysymys, ekaa odotteleva kysyy

Vierailija
11.01.2008 |

Siis mä oon ihan ihmeissäni kun tää mun masu tai siis vauva tuntuu täällä oikeella puolella. voiko kohtu olla siis vähän niin kuin toisella puolella vartaloa vai tuntuuko se vain? outo kysymys mutta te kokeneet varmaan tiedätte mitä tarkoitan :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vauva siellä liikkuu eri paikkaan. :)

Vierailija
2/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vauvan selkä ja peppu on aina (yleensä) joko vasemmalla ai oikeella puolella ja jalat sitten toisella puolella. perätilat sun muut erikoiset tilanteet ovat asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtu ei oo mitenkään hassusti vaan vauvasi siellä sisässä... se liikkuu niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
4/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi tuntua siellä oikealla puolella, itsellä kanssa kohtu hieman oikealla ( lääkärin mukaan ).

Vierailija
5/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan kaikki potkut tai liikkeet tuolla oikeassa kyljessä ja vasemmalla ei mitään... voikohan se olla siellä vielä ihan poikittain :D hirvittää jos on ihan kylestä kylkeen, ylhäällä tuntuu kyllä sellanen kova molluska ja aattelin että se vois olla pää :) eli vielä ns väärin päin.

ap

Vierailija
6/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sellanen olo kun potkut ja liikkeet tuntuu silleen heikosti tai oudosti niin ajattelin että se on selkä tänne ulos päin ja potkii tonne sisälle päin kun tuntuu sellasina vaimeina...

ap