Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimuna raskaudesta kysymys

Vierailija
11.01.2008 |

Liittyykö siihen yleensä raskausoireita? Pelko on suuri koska niitä ei ole ja testi oli hailakka +

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskausoireita. Tuulimunassa raskaus alkaa, mutta alkion kehitys tyssää jostain syystä. Lapsivettä+sikiöpussi jne kehittyy.

Vierailija
2/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei raskaus oireita.

no, verikokeista oikein se sitten tarkastettiin ja johan pukkas raskausoireet päälle hetkisen kuluttua, niin että olin niin pahoinvoiva, että tiputukseen jouduin viikoksi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoitus tuulimunalla on???!!???!!

Vierailija
4/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärikin totesi, että tuulimunahan se täällä , kun tiputuksessa jo olin siinä vaiheessa,

2 vuorokautta ja toinen lääkäri ultrasi pienen, pienen sykkeen, ja tulihan sieltä lopulta terve poika, vaikka jo lääkkeitäkin tarjottiin raskauden keskeytykseen, kun tuulimunaksi luulivat.. saakeli soikoon!!

Vierailija
5/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lääkärikin totesi, että tuulimunahan se täällä , kun tiputuksessa jo olin siinä vaiheessa,

2 vuorokautta ja toinen lääkäri ultrasi pienen, pienen sykkeen, ja tulihan sieltä lopulta terve poika, vaikka jo lääkkeitäkin tarjottiin raskauden keskeytykseen, kun tuulimunaksi luulivat.. saakeli soikoon!!

Vierailija
6/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun alkoi (siinä vaiheessa niukka) vuoto, niin ultrattiin ja lääke emättimeen, joka aloitti runsaan vuodon.

Ei paljoa seurailtu..

Vierailija
7/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä lääkkeitä tarjoiltiin ENNEN kuin se lopullinen syke mitattiin, mutta meikäläinen sanoi siinä vaiheessa vaan, etten ota lääkkeitä!! ja itse lääkärille sanoin, että se tullee itsestään sitten pihalle jos on tullakseen!!

Vierailija
8/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on varmasti hyvin ja plääplää. Mutta oikeassa olin ikävä kyllä.

Vierailija
9/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" raskaus" mieni 13+ viikolle jolloin neuvolassa ei kuulunut sydänääniä ja sitten alkoi pieni tiputtelu vuoto. Kaavittiin sitten kun mitään siellä ei kasvanu. Oireet oli lievempiä kuin normiraskaudessa, ainakin mulla.

Vierailija
10/10 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiraskauksissa olotila oli sitten suht siedettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän