Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miestä 23 ei huvita seksi?

Vierailija
11.01.2008 |

ollaan oltu naimisissa vajaa kaksi vuotta. sekstaillaan kerran, pari viikossa mun aloitteesta. mies ei tee aloitetta ikinä. muuten meillä menee ihan hyvin. yksi lapsi. olen nätti ja hoikka ja laitan itseäni jonkinverran mieheni iloksi muttei se edes huomaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle riittää tuo määrää ja se on tottunut siihen että teet aina aloitteen, niinpä se ei itse jaksa. Jos olisitte vasta tavanneet niin sitten ihmettelisin tuota, mutta parissa vuodessa useimmat pariskunnat ovat jo aika tottuneita toisiinsa.

Vierailija
2/3 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla aika erilaiset fyysiset tarpeet, ja se ei tuosta ainakaan parane. Tuonikäisen miehen pitäisi ajatella seksiä 6 krt minuutissa ja haluta sitä vaikka joka päivä. En viitsi ajatella paljonko teillä on seksiä kun olette 40, jolloin nainen on halukkaimmillaan, ja miehellä ne VÄHENEE. Mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha kysyä mikä on jollekulle normaalia, kysy ennemmin, mitä sinä tarvitset, ja riittääkö sinulle tämä. Jos se ei riitä ja olet kaiken aikaa puutteessa pelkäänpä pahoin että tulet olemaan tämän miehen kanssa lopun ikääsi puutteessa.

Se ei ole kivaa, olen itse varsin seksuaalinen, ollut aina, ja olen onnettomuudeksi valinnut miehen joka ei ole. Nyt on lapsia ja ero siis ei tule enää kyseeseen. Mutta minun seksit on vähissä ja lopun ikää sitten vaan vähenee.

Joskus miettii että olisi se kivaa jos olisi vielä seksiä. Pelkään etten vain joskus sorru sivusuhteeseen pelkästä puutteesta. Älä tee samaa virhettä kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän