Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en enää jaksa

Vierailija
11.01.2008 |

mun elämästä on tullut silkkaa paskaa enkä voi edes kertoa sitä kenellekään. Menin naimaan sellasen miehen joka ei paskan vertaa pidä huolta perheestään vaikka puheet on suuria. Itse olen sairaslomalla ja niin järjettömän väsynyt, masentunut? että alkaa kohta toimintakyky mennä. Ainoa mikä pitää pystyssä on maailman ihanin lapsi, jolta en halua viedä isää. Mies kun ei kuitenkaan hakkaa, ei petä ei ryyppää. Vaan jättää kaikissa asioissa mut niin totaalisen yksin.

Tänään tuntuu siltä että en vaan jaksa eteenpäin enää. Haluaisin käydä tohon sänkyyn makaamaan ja vaan kuolla pois.

Mä olen niin loppu.

Mä en enää jaksa pyörittää tätä kaikkea yksin,mäkin haluan joskus levätä ja että joku pitää musta huolta. Mä en jaksa enää, en.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies jättää sinut yksin? siis on asia oikeasti näin vai sun tunne?

Vierailija
2/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataprosenttisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöritän talouden, laskut, kaikki juoksevat asiat. Antaa tietyn osuuden yhteiseen kassaan mutta siinä se sitten on. Ei tunne minua näiden vuosien jälkeen yhtään, ei näköjään kiinnosta. Pahimmalta tuntuu tässä se, että kaikkien silmissä ollaan se täydellinen pariskunta. Kai nyt ollaan kun mä en koskaan kerro mitään kenellekään.

Vierailija
4/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni auttaa kyllä kotihommissa ja on suht hyvä isäkin, mutta yksin henkisesti jättäminen, minun aliarvioiminen ja alistaminen ottavat joskus todella voimille. Silloin yleensä itken pahaa oloani pois ja nyt kuuden avioliittovuoden jälkeen olen miettinyt myös vaihtoehtoa yksikseni asumisesta, periksi en anna mutta kunhan lapsi kasvaa (nyt 2v) isommaksi ja jos tilanteet eivät parane niin aion pakata pillit pussiin. Nyt en halua rikkoa perhettä ja viedä lapselta isää. Yritän osoittaa rakkauttani ja arvostustani häntä kohtaan ja jos ei koskaan ymmärrä omaa huonoa puoltaan niin joku päivä se kolahtaa omaan nilkkaan.

Voimia sinulle, jaksat koska sinulla on maailman ihanin lapsi, hän auttaa sinua ja rakastaa enemmän kuin kukaan muu. Olet hänelle korvaamaton.

Vierailija
5/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa. Vaikka silloinkin tietty pitää hoitaa asiat yksin, niin se ei ole niin stressaavaa, kun ei tarvitse riidellä ja stressata siitä, ettei toinen tuo mitään. Kun henkinen taakka helpottaa, on enemmän voimavaroja pyörittää arkea. Pärjäät hyvin yhden lapsen kanssa. Sitä paitsi jos isä ottaa lapsen esim. joka toinen viikonloppu, saat sen ajan kokonaan itsellesi, ja miehen on pakko hoitaa asiat silloin.

Vierailija
6/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mies ei minua osaa arvostaa sellaisena kuin olen. Ehkä siksi ei minua halua edes oppia tuntemaan. Haluaa vain nähdä mut niin vahvana ja sellaisena, etten tarvitse apua missään vaan teen kaiken itse, yksin. En valita, en väsy, en kaipaa silityksiä, en kauniita sanoja.

Haluaisi lisää lapsia kanssani, siksipä hyvinkin kun pystyn heitä hoitamaan ja pyörittämään tätä kaikkea yksin.

Mä olen sisältä ihan tyhjä. Mulla on niin ikävä niitä aikoja, jolloin mulla oli joku jolle kertoa, miltä oikeasti tuntuu. Siitä on nyt jo niin kauan, eikä ole ollut kuin yksi sellainen ihminen jonka kanssa tuntui siltä että olin suojassa. Voi kun joku ottaisi mut syliin nyt ja pitäisi huolta. Mutta kohta täytyy lähteä hakemaan lapsi päiväkodista. Pestä kasvot kylmällä vedellä ja katsoa ettei kovin punaiselta näytä. Antaa jalkojen viedä, vaikka mieli ei jaksaisikaan.

Vierailija
7/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä isä senkin jälkeen, ethän sinä heidän tapaamista ole estämässä.

Vierailija
8/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsen kanssa. Vaikka silloinkin tietty pitää hoitaa asiat yksin, niin se ei ole niin stressaavaa, kun ei tarvitse riidellä ja stressata siitä, ettei toinen tuo mitään. Kun henkinen taakka helpottaa, on enemmän voimavaroja pyörittää arkea. Pärjäät hyvin yhden lapsen kanssa. Sitä paitsi jos isä ottaa lapsen esim. joka toinen viikonloppu, saat sen ajan kokonaan itsellesi, ja miehen on pakko hoitaa asiat silloin.

en mä niitä unelmia kiinni enää saa. Se ainoa syli jossa olisin halunnut levätä on jo poissa täältä. Nyt mulla on tuo lapsi ja sen paras on ainoa mikä mulle merkitsee yhtään mitään. Isä ja lapsi rakastavat toisiaan niin paljon, etten voi erottaa niiden arkea toisistaan.

Mutta en taida mäkään tuota miestä tuntea, ehkä se on yhtä yksin. Tai kai se tietysti on. En tiedä.

Vierailija
9/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyy että miksi lisää lapsia, no saadakseni lapsia, koska lapsen kanssa on kyllä ihanaa, ja olemme onnellisia keskenämme.

Minäkin ajattelin joskus että elämästä piti tulla niin paljon enemmän. Ja ajattelin että minäkin halusin rakastavan miehen, kumppanuuden, hyvän liiton jossa vanheta yhdessä.

Mutta, eihän elämässä saa kaikkea, joten nykyään tulen toimeen näin, ja keskitän voimavarani minulle tärkeisiin asioihin, lapseen, kotiin, työhön, ystäviin, sukulaisiin. Mies edelleen moittii ja määräilee, ja jos haluan jotain tapahtuvaksi niin saan järjestää sen itse. Mutta jos antaa miehen juttujen mennä ohi, niin kyllähän minä järjestän, oman mieleni mukaan.

Vierailija
10/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kuitenkin puhua miehellesi tunteistasi, edes vähän vihjata? jos hänenkin mielestään jokin on vialla, ja olisi vaikka innostunut tekemään asian eteen jotain? menisitte johonkin juttelemaan, tai johonkin avioliittoleirille tms..?

mihin rakastuit miehessäsi? voisitko vielä löytää sen alkuaikojen hyvän tunteen?

Vierailija
11/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei äijä anna rahaa, vaikka itsellään on ja minä lasten kanssa köyhänä.

Äijä dokaa minkä kerkeää.

On öitä pois kotoa milloin huvittaa.

Ei vastaa koskaan puhelimeen kun soitan.

Tässä olen nyt vuoden jo jättänyt joka helvetin paikkaan vuokra-asunrto hakemuksia, mutta mistään ei saa..

Haluutko ap vaihtaa?

Vierailija
12/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ehkä tämä jotenkin liittyy siihen ainoaan ihmiseen jonka ajattelin tuntevan minut ja josta jouduin sitten luopumaan. Enkä voi puhua tuosta ihmisestä miehelleni, kun en häntä kohtaan ole koskaan tuntenut samanlaisia tunteita enkä usko että koskaan voin tuntea ketään muuta kohtaan. Ja ihan turha hänestä on puhua, kun häntä ei täällä enää ole.

Mieheni kanssa menin yhteen sen vuoksi, että hän on hyvä ja hyväntahtoinen ihminen, joka rakastaa lapsia ja haluaa auttaa ihmisiä ympärillään. Hän kai minussa ihastui juuri siihen, että vaikutin niin vahvalta ja olin aina muita varten. Olin kai, kun en osaa enää muutakaan. En osaa enää pyytää itselleni muuta kuin tätä kun en usko muun olevan mahdollista.

Enkä minä miestäkään halua loukata. Miten hän voisi olettaa muuta, kun on nähnyt minusta vaan osan. Mutta jos näytän loputkin niin siinä on niin paljon sellaista, mitä mies ei voi jaksaa taas hän kantaa.

Vierailija
13/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ei äijä anna rahaa, vaikka itsellään on ja minä lasten kanssa köyhänä.

Äijä dokaa minkä kerkeää.

On öitä pois kotoa milloin huvittaa.

Ei vastaa koskaan puhelimeen kun soitan.

Tässä olen nyt vuoden jo jättänyt joka helvetin paikkaan vuokra-asunrto hakemuksia, mutta mistään ei saa..

Haluutko ap vaihtaa?

en tajua miten olen mennyt sotkemaan hänenkin elämänsä. Olisin vaan jatkanut yksin, olisi ollut kaikille parempi.

Vierailija
14/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on nyt ensisijaisesti kysymys sinusta, ja siitä ettet ole päässyt yli sinulle tärkeän ihmisen menetyksestä.

Vierailija
15/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua repiä auki kuvia hänestä yksin, kivun ja pelon kanssa, niin väärään aikaan lähdössä pois. Mä haluan vaan muistaa sen, miten hän oli se vahva, joka keinutti minua kun olin väsynyt ja epävarma. Että mulla olisi edes se ajatus jostain mitä oli.

Ja ehkä sillä ei edes olisi samanlaista arvoa enää. Iso arvo on sillä minkälainen mieheni on. Ja hän on täällä tänään, ei tuo menneisyyden ihminen.

Mulla menee ajatukset vaan sekavammaksi. Nyt olen itkenyt niin paljon että väsyttää ihan kamalasti.

Vierailija
16/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et todellakaan kauaa voi jaksaakaan ellet hae itsellesi apua. Se on selvää että omin voimin ja miehen kanssa ei nyt apu heltiä vaan tarvitset jonkun ammattilaisen jonka kanssa jakaa ajatukset ja etsiä uusia voimavaroja. Hae apua nyt heti, lapsesi, itsesi ja miehesi takia!

Vierailija
17/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on varmaan masentunut narsisti. Kuulostaa ijan mun entiseltä suhteelta.

Vierailija
18/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot ihan paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän