Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä halvinta lomailla?

Vierailija
11.01.2008 |

Missä lapsiperheen on halvinta lomailla täysihoidossa? Että saisi pitää viikon loman arjesta. Ettei tarvitisisi itse laittaa ruokaa, tiskata ja pyykätä.

Kaukomailla on elinkustannukset perillä halvemmat, mutta sitten taas lentoliput on kallimpia. Missä hinta ja laatu parhaiten kohtaavat? Kanaria? Bulgaria? Vai ihan vaan jossain päin Suomea?

Sinänsä ei väliä, mikä kohde olisi. Kunhan palvelu pelaa ja ympäristö on turvallinen ja ruokia uskaltaa syödä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Kesämökillä tai talvimökillä!

...niin, mutta siellä tarvii kuitenkin itse tehdä ruokaa! Jos siis pointtina olisi se, että voisi vaan viikon olla muiden passattavana.

Tietty nyt lasten kanssa tarvii välipaloista ja iltapaloista huolehtia itse, mutta että ainakin lämpimät ruoat saisi valmiina.

Vierailija
2/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toinen vastaava on Agadir Marokossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Puerto rico ja siellä Riu Vistamar-hotelli, todellakin hintansa väärti! Ei mikään hirveän edullinen ole, mutta saa kyllä 100% rahoillensa vastinetta, enemmänkin!

Vierailija
4/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Pistä mies viikoksi kotihommiin, ei maksa mitään :)

Sinänsä hauska idea, mutta voi olla ettei ihan menisi läpi. ;) Itse asiassa mies hoitaa oman osansa kotihommista ihan kiitettävästi. On jopa huolellisempi ja järjestelmällisempi kuin minä. Mutta jos voitaisiin lomalla molemmat irroittautua arjen pyörittämisestä.

Vierailija
5/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Mummolassa

No joo... mutta niin omien kuin miehen vanhempien luona tulee parin päivän jälkeen fiilis, että kai tässä pitäisi itsekin jotain tehdä kun kerran täällä ollaan ruokia syömässä ja tiskiä tuottamassa... Viikonloppureissut vielä suunnilleen menee vaan " vieraana" .

-ap

Vierailija
6/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Egyptissä on hyvä hinta-laatusuhde ja varsinkin jos ottaa All Inclusiven. Mutta ei sitten Hurghadaan!

Miksei? -ap.

Vierailija
7/7 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella sanoisin ehdottomasti että thaimaa. Lennot Bangkokiin saa tällä hetkellä Finnairilta noin 700 eurolla ja perilla on tosi halpaa. Kanarialle maksaa vähintään sen 400, vaikka ottaisi äkkilähdönkin ja siellä kaikki maksaa ihan yhtä paljon kuin täällä.

Kypros on tosi kallis, ehkä jopa kalliimpi kuin Suomi. Jos ette halua rantalomalle, niin Krakova, Praha tai Riika. Niihin saa edullisia lentoja, niistä löytyy kohtuuhintaista majoitusta ja ulkonasyöminen on halpaa lystiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän