Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaas ideoita: Mitä viedä lahjaksi perheelle, kun menee katsomaan vauvaa?

Vierailija
11.01.2008 |

Oletteko itte saaneet jotain kivaa/erikoista? Äidille, isälle, vauvalle ja isoveljelle erikseen jotain vai jotain yhteistä? Vaatetta niillä on vauvalle vaikka kuin paljon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muille vaikka keksejä

Vierailija
2/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljelle myös jokin pikku muistaminen, ehkä karkkiaski? Vanhemmille kahvipaketti tai jotakin kahvileipää. Tai sitten koko perheelle kiva kukkakimppu/-asetelma + kortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin saaja on varmasti onnellinen. Saa valita tarpeellista ja oman maun mukaista vaatetta/tarviketta.

Isoveljelle pikkuauto/karkkia

Muille itse leivottua kakkua tai pullaa

Vierailija
4/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka joku uuniruoka tai suolainen piirakka valmiiksi, siitä on iloa koko perheelle. Jos eivät syö heti, niin voi silti pakastaa ja syödä myöhemmin.

Vierailija
5/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka älysivät muistaa pikkusiskoa jollakin pienellä lahjalla. Sen vauva kun ei niistä paketeista vielä piittaa mutta vanhempi sisarus kyllä huomioi jokaisen paketin.

Kun itse olen vieraillut vauvaperheessa, niin olen yleensä vienyt jotain kahvileipää/herkkua kaikille, jonkun paketin vauvalle (helistin, body tms) ja jonkun pienen paketin isommalle/isommille lapsille.

Vierailija
6/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sämpylöitä jne. Pienen vauvan kanssa voi olla täysi työ saada safkaa tehtyä. Makeeta kaikki tuo yleensä pilvin pimein.

Tietty vauvalle jotain tarpeellista, mutta myös mahdolliselle sisarukselle pieni muistaminen. Ja kun menette, niin huomioi mahdollisuuksien mukaan se sisarus ensin.

Vierailija
7/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ollu muuta kun aikaa sillon kun vauva oli pieni. Istui sitterissä tai makasi lattialla kun tein kotitöitä. Itkuisen vauvan voi ottaa rintareppuun/liinaan tai tehdä kun vauva nukkuu. Nyt kolmen kanssa ruuan tekeminen on vähän vaikeampaa, mutta onnistunee silti.

Vierailija
8/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korurasia, jossa pyörii keiju/ballerina ja tulee musiikkia. Siitä on iloa pitkäksi aikaa. Tai huppupyyhe + kylpyöljy.

Vierailija
9/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea että olet noin hyvä ja taitava äiti. Mutta ei se aina sen ensimmäisen lapsen kanssa välttämätää ole niin helppoa aluksi varsinkaaan kun ei vielä osaa vauvan trutiineja ja on koko ajan niin herkkänä joka inahduksesta jne jne jne. Voi olla aluksi ihan mahdottoman vaikeaa saada edes käytyä pissalla.

Toki sen jokainen myöhemmin tietää ja itseäkin naurattaa oma alkuhössötys, mutta niin se vaan menee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä