Vaihdatteko te todellakin pikkupoikien kalsarit joka päivä?
Kommentit (61)
liian vähän kuituja ravinnossa, siis aivan liian yksipuolinen ravinto. Terveellisesti syövä ihminen ulostaa 1-2 kertaa päivässä.
liian vähän kuituja ravinnossa, siis aivan liian yksipuolinen ravinto. Terveellisesti syövä ihminen ulostaa 1-2 kertaa päivässä.
Vierailija:
kaikki lapset edes käy esim isommalla hädällä joka päivä.
Vierailija:
pikkarit, kalsarit, collegehousut, haalari ja ehkä jopa kurikset... taivas.Eikä täällä Etelä-Suomessa ole edes tarvinnut laittaa lapsille pitkiä kalsareita!
Ja koska mieheni ja lasteni isä on jo aikuinen, laittakoon mitä haluaa - en aio kytätä...
" Pikkarit joka päivä. Pitkät kalsarit 2-3krt/viikko"
Vai miks ne vaihdetaan useammin?
Mä vaihdan pojalle alkkarit joka päivä, oli ne sitte pikkarit tai pitkätkalsarit, kummat tahansa.
Joskus nukkuu kalsareilla, mutta viimeistään aamulla sitten vaihdetaan uudet. Mutta yleensä nukkuu pyjamassa ja aamulla puetaan uudet alushousut.
Millähän logiikalla ne pikkarit ovat tuossa listassa liikaa :-DDD
Meillä pojalla 3v on esimerkiksi pikkarit, collegehousut ja toppahaalari. Tarpeen tullen collegehousujen alle pitkät kalsarit tai päälle villahaalari. Alushousut on aina, kuten meidän perheessä muillakin. Ja ihan joka päivä vaihdetaan.
Vierailija:
pikkarit, kalsarit, collegehousut, haalari ja ehkä jopa kurikset... taivas.Eikä täällä Etelä-Suomessa ole edes tarvinnut laittaa lapsille pitkiä kalsareita!
Ja koska mieheni ja lasteni isä on jo aikuinen, laittakoon mitä haluaa - en aio kytätä...
Vierailija:
Mä vaihdan pojalle alkkarit joka päivä, oli ne sitte pikkarit tai pitkätkalsarit, kummat tahansa.
Joskus nukkuu kalsareilla, mutta viimeistään aamulla sitten vaihdetaan uudet. Mutta yleensä nukkuu pyjamassa ja aamulla puetaan uudet alushousut.
Silloin vain pikkarit päivittäin.
ensin pikkuhousut, sitten pitkät kalsarit ja vielä housut? Ei ihme että haisee. Hajuhaittojen sijaan olisin kyllä enemmän huolissani terveydellisistä haitoista. Ettekö ole koskaan kuulleet, että kiveksiä (ei edes pikkupoikien) ei saisi hautoa ja niiden tulisi olla mahdollisimman viileässä - siksi luonto on laittanut ne pusseihin roikkumaan kehon ulkopuolelle.
Meillä vaihdetaan pitkät kalsarit päivittäin (tietenkin)
Miten lapsi oppisi huolehtimaan henkilökohtaisesta hygieniasta jos sitä ei vanhempien taholta opeteta?
Montako tipua on kuoriutunut?
Vierailija:
Onkohan mun lähipiirissä sitten vain hygieenisempiä miehiä kuin sulla?t.16
(jaa, no minun mies, isäni, appiukko..)
Pikkumies(kohta 5v.) käyttää vaihdellen pikkuhousuja ja pitkiä kalsareita, mutta ei samaan aikaan. Pikkuhousut vaihdetaan päivittäin, pitkät kalsarit parin päivän välein. Riippuu vähän minkälaisia vessakäyntejä on. Mieheni(kohta 40v.) käyttää kylmemmillä keleillä pitkiä kalsareita ilman alushousuja. Aika monet kuminauhat tulisi mahan ympärille, jos olis pitkisten alla pikkuhousut. Itse, silloin harvoin kun käytän sukkahousuja, koen sen kuminauhan erittäin ahdistava. Tyttölapsia meillä ei ole, mutta ei tulisi silti mieleenkään laittaa sukkahousuja ilman pikkuhousuja. Sukkahousut kun nyt ovat kuitenkin tiukemmat kuin pitkät kalsarit. Ja ei meidän miehet haise :)
Meillä pojalla (3v) pikkarit, sukkahousut ja collegehousut. Jätänkö pikkarit pois? Mun mieskin pitää pitkien kalsareiden alla alushousuja. Ja kaikki tuntemani. Laitan myös itse alushousut pitkisten alle. Etkö sinä?
Vierailija:
Vierailija:
Joskus nukkuu kalsareilla, mutta viimeistään aamulla sitten vaihdetaan uudet. Mutta yleensä nukkuu pyjamassa ja aamulla puetaan uudet alushousut.Silloin vain pikkarit päivittäin.
Tiedättekö, että kivekset roikkuu pussissa siksi,että ne tarvii muta kroppaa viileämmän paikan. Te haudotte niitä monissa housuissa ja aiheutatte pahimmassa tapauksessa lapsillenne lapsettomuutta!
Vierailija:
Tyttölapsia meillä ei ole, mutta ei tulisi silti mieleenkään laittaa sukkahousuja ilman pikkuhousuja. Sukkahousut kun nyt ovat kuitenkin tiukemmat kuin pitkät kalsarit. Ja ei meidän miehet haise :)
Tiukkuusko ratkaisee? Täh. Mun mies käyttää tiukkia pitkiä kalsareita ja alla alushousuja. Minä pitkisten alla pikkuhousuja.
Te jotka ette pidä lapsella pikkareita kalsareiden alla laitatte varmaan itsekin pelkät pitkikset ilman pikkareita?
aika monen isä ja mieskin pitää alushousuja kalsareiden alla, ja ilmeisesti lapsia tulee...? Meilläkin kolme lasta siunaantunut, vaikka mies pitää alushousuja kalsareiden alla.
Vierailija:
Tiedättekö, että kivekset roikkuu pussissa siksi,että ne tarvii muta kroppaa viileämmän paikan. Te haudotte niitä monissa housuissa ja aiheutatte pahimmassa tapauksessa lapsillenne lapsettomuutta!
onko täällä vain yksi joka ei laita alushousuja kalsareiden alle? Tuntuu että moni kirjoittaa käyttävänsä alkkarit+kalsarit yhdistelmää, mutta onko vain yksi joka sitä kummeksuu?
ja huomioithan, että naisen intiimialueiden rakenne on aika tavalla erilainen kuin miehen - siitäkin ehkä johtuu erilainen pukeutuminen? Miehellä esim ei ole limakalvoja niin esillä kuin naisella =)
Mielestäni on vastuutonta hautoa pienten poikien kiveksiä ja aiheuttaa näin jopa terveydellisiä haittoja omille lapsille. Ihmisen anatomia on aika loppuun ajateltu teos: jokaisella asialla on funktio. Miksi luulette kivespussien olevan olemassa? Ettekö ole koskaan lukeneet tai kuulleet, että miehet eivät saisi hautoa kiveksiään?
t. en muista numeroa, mutta en kyllä käytä sukkahousujakaan
häntä häiritsee jos munat pääsee vapaasti heilumaan. Hän ei pidä myöskään löysiä boksereita samasta syystä.
jolloin niitä tarvitsee pestä paljon harvemmin. Esim. pidetään kauluspaitaa tai t-paitaa niin neulepaitaa ei tarvitse kuin tuulettaa. SE on ekologista.