Vaihdatteko te todellakin pikkupoikien kalsarit joka päivä?
Kommentit (61)
mutta pikkuhousut, jotka ovat kalsareiden alla vaihdan.
Vaatteet vaihdetaan yleensä joka toinen päivä kokonaan.
Pari päivää voi hyvin pitää, jos ei tahroja eivätkä haise.
En voi ymmärtää miten joku ei laita niitä pikkuhousuja kalsareitten alle. Mahtaa tuntua mukavalle ja silloin on todella syytä vaihtaa nekin päivittäin. Eikö se ole vähän sama kuin tyttö olisi pelkillä sukkiksillä.
Pikkuhousut pyykkiin joka päivä (hajutesti kertoo syyn) mutta pitkätkalsarit 1-2 kertaa viikossa.
2 pojan äiti myös
Tosi outoa hygieniakasvatusta sinulta olla laittamatta alusvaatteita lapsillesi päälle. Alusvaatteiden tehtävähän nimenomaan on suojata päällemmäisiä vaatteita. Mites poikien isä itse toimii?
Pikkareita meillä ei pidetä alla.
mun mies pitää myös alushousuja pitkiksien alla, ja minä myös!!
Pojalta vaihdetaan joka päivä alushousut (ap:n kannattaa nuuhlkasta sitä pippelinkohtaa housuissa...). Meillä siihen tulee joka pisun jälkeen tippa pissaa, ellen itse pyyhkäise paperilla tippoja pois. Ja en ole aina siinä pyyhkäisemässä, kun poika käy itsenäisesti asioillaan.
Poika kohta 3v.
Ihan vakavasti puhuen montako päivää itse pidät samoja? Muuten, tämän keskustelun jälkeen en yhtään ihmettele miksi niin monet lapset ja aiukuiset haisevat.
Alusvaatteita pidetään varsinkin alapäässä siksi että ne suojaavat muita, päällimmäisempiä vaatteita, eikä niitä siksi tarvitse pestä niin usein.
Lasta kyllä opetan että alusvaatteet ja sukat vaihdetaan joka päivä, samoin kuin peppu pestään joka päivä.
Onkohan mun lähipiirissä sitten vain hygieenisempiä miehiä kuin sulla?
t.16
kaikki lapset edes käy esim isommalla hädällä joka päivä.
Kädet pestään joka wc käynnin jälkeen. Hampaat pestään aamuin illoin.
Lisäksi teikäläisten takia tuhoutuu koko maapallo.
pikkarit, kalsarit, collegehousut, haalari ja ehkä jopa kurikset... taivas.
Eikä täällä Etelä-Suomessa ole edes tarvinnut laittaa lapsille pitkiä kalsareita!
Ja koska mieheni ja lasteni isä on jo aikuinen, laittakoon mitä haluaa - en aio kytätä...
No sittenhän heillä on ummetusta. Pitäiskö lisätä kuitujen määrää ruokavaliossa?
En todellakaan vaihda vaan ehkä noin joka kolmas-neljäs päivä. Sen sijaan pikkuhousut vaihdan yleensä päivittäin.
En ymmärrä tätä, että pitäisi vaihtaa tavan tai varmuuden vuoksi kaikki joka päivä, vaikka likaa ei näy eikä haise. Kauheaa tuhlausta.