Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma mikä Huutismyyjä. ov

Vierailija
10.01.2008 |

Huusin yhdeltä suuripalautteiselta myyjältä kaksi kohdetta, joista toinen sulkeutui 19.12 ja toinen 17.12. Myyjä laittoi kummastakin kohteesta omat tiedot (tai siis, että laittoi kummastakin kohteesta tilinumeron ja postikulut ja yhteissumman). Ei siinä mitään, mutta kuin toisen kohteen pk:t oli pakettina ja toisen maksikirjeen pk:t, niin nuo olisi tulleet samassa paketissa.

Laitoin myyjälle viestin 20.12 ja pyysin yhteissummaa, koska olen voittanut kaksi kohdetta. Ei mitään.

Laitoin uuden kyselyn 27.12, tällä kertaa yksärillä. Ei mitään.

Myyjältä tuli kiukkuinen viesti 30.12, missä tivaa maksun perään. Hän lähetti kummastakin kohteesta omat muistutusviestit. Vastasin heti ja pyysin sitä yhteissummaa. Ei mitään, mutta 3.12, taas kaksi huomautusviestiä.

Ja vastasin taas heti, tällä kertaa yksärillä. Edelleenkään ei mitään, mutta myyjäpä oli lätkinyt eilen kaksi negaa, missä haukkuu hupihuutajaksi ja edelleenkään hän ei ole vastannut viestiini, hänen viimienen viestinsä on 3.11 lähetetty).

Myyjällä ei ole kohteissaan mitään mainintaa, että hän ei yhdistä pk:ta tai että hän lähettää kaikki tuotteet eri kirjeissä/paketeissa tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus tökkinyt huutonet niin ettei sen kautta lähetetyt viestit tulleet ollenkaan perille. Otapa yhteyttä huutonetin ylläpitoon ja tarkista asia.

Vierailija
2/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastippas ne kaikki muut huutonetostajat ja -myyjät ovat saaneet sähköpostini, paitsi tämä myyjä. Yhden taikka kaksi hävinnyttä viestiä vielä tajuaisin, mutta en sitä, että myyjä ei ole saanut yhden yhtäkään mailiani tai yksäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka hullu paketoi tavarat ennen maksua? Tai siis, että voihan huutaja huutaa enemmän kuin yhden sun kohteen tai jos ostaja tekeekin vaikka oharit eikä maksa ollenkaan. Sä joudut purkamaan sen paketin..

Vierailija
4/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kuka hullu paketoi tavarat ennen maksua? Tai siis, että voihan huutaja huutaa enemmän kuin yhden sun kohteen tai jos ostaja tekeekin vaikka oharit eikä maksa ollenkaan. Sä joudut purkamaan sen paketin..

Ostaja sitoutuu huutaessaan maksamaan ilmoitetut postituskulut. Ehkä kannattaisi lukea ne huutonetin säännöt?

Entä miten niin mä joudun purkamaan valmiin paketin jos ostaja tekee oharit?

Vierailija
5/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä firma maksaa postituksen niin hänelle pelkkää ylimääräistä rahaa nämä postitusmaksut.

Useilla kun firma juuri maksaa postitukset niin helppo laittaa pelkkä postitus muoto.

Saa myyjä tavarasta rahan ja postituksesta.

Tapauksessasi negaa myyjälle!!

Vierailija
6/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän se lapsellinen olet kun a) keksit itse sääntöjä ja oletat (!) että muut niitä noudattavat ja b) oletat, että sääntöjen ymmärtäminen tarkoittaa samaa kuin tahallinen kiusaaminen. Se, että mä ymmärrän säännöt EI tarkoita sitä, että en itse esim. myyjänä yhdistelisi kohteita. En vain ymmärrä kitinää " myyjän pitää tehdä sitä tai tätä" silloin kun se on OMASSA PÄÄSSÄ keksittyä. Rasittava olen mielummin kuin noin yksinkertainen MINÄ MINÄ MINÄ tyyppi.

Vierailija
7/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 99% myyjistä yhdistää postikulut, jos huutaja voittaa useamman kohteen, niin miten tuon voi tietää, ettei tämä myyjä lähettää vaikka 10 kohdetta eri paketeissa samalle myyjälle, vaikka se tulisi halvemmaksi lähettää yhdessä..

En ole varma onko tuo yritys. Katsoin myyjän suljetut kohteet ja hänellä oli n. 1000 suljettua kohdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi