Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin loppuu ahdistus lasten hoitopv:n pituudesta ?

Vierailija
10.01.2008 |

Vai loppuuko se edes ?

Meidän tilanne tämä : hoidin lapsia kotona yli 5v, syksyllä alottivat hoidon silleet et olivat max 6h pv:ssä hoidossa, aika paljon vaan n 5h:n päiviä, koska tein osa-aikatyötä.

Nyt mulla ollut mahdollisuus tehdä lisätunteja, joten hoitopäivät ovat sitten heti lapsilla sen 8,5-9,5h:a ja MUA AHISTAA =(

Lapset viihtyvät ja kaikki menny hyvin, mut itse ootan koko ajan et pääsen heidät mahdollisimman pian hakee kotia.

Tuntuu kurjalta et lapset vuorokaudesta on hoidossa oloa jopa sen 9,5h:a !! Onneks ei sentään joka päivä meillä, siihen en pystyis.

Oonko liikaa heissä kiinni vai onko normaalia ?

Kiitos jos kokeneemmat vois valasta mulle asiaa =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ap

Vierailija
2/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinun pakko sitten tehdä pitempää päivää, jos se niin ahdistaa.

Lapset kyllä tottuvat ja jaksavat yllättävän hyvin, vaikka 9,5h hoitopäivä on tosi pitkä, mutta yleinen monilla lapsilla :( minkäs sille voi.

Hyvä kuitenkin ettei joka päivä tarvitse olla niin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä ollaankin vasta aloiteltu hoitoa ja työelämää. 5-6 h päivät on musta inhimillisimpiä, sekä äidille että lapsille ;) Nyt oon jo ihan tippa linssissä, kun huomenna lapsilla olisi 7h pvä, kun viimeisen viikon aikana olen päässyt hakemaan heitä joka päivä 5-6 h jälkeen.

Vierailija
4/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkasti - jos ahdistus on suurempi kuin ilo työstä, jatka vielä lyhyempää päivää..? Pitkä päivähän se jopa yli 9h hoidossa on.

Kyllä se ahdistus lasten kasvaessa ohi menee. Tai kokeile lisätunteja ja jos lapset näyttävät väsyvän tai jos ahdistaa vielä, siirry taas lyhyempään?

Vierailija
5/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
6/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kun pitää lapsiaan hoidossa sen 9 tuntia ihan ilman omantunnontuskia vaikka eivät käy töissä. Aika raakaa!

Vierailija
7/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti...

Täytyy pohtia mikä ois meille parempi tää lisätyön tekeminen ois mulle vaan karhunpalvelus tyyliin " jalkaa oven väliin"

Aina oon laittanut lapset itteni edelle, ehkä siitä tää ahdistus johtuu nytkin.

Kiitos kommenteista kovasti!

t ap

Vierailija
8/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin se kuitenkin meni pph:lla...

mutta onneksi vain eka talvi oli tuota. en ole huomannut lapsissa suurempaa " vikaa" kuitenkaan. kunhan se ei ole jokapäiväistä!