Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian olette alkaneet yrittämään raskautta hormoonikierukan poiston jälkeen?

14.11.2008 |

.

Kommentit (9)

1/9 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle sano, et hyvä olis yks kierto jättää väliin, ja sit vaan toimiin! Nyt odottelen sitä ekaa vuotoa, et sit vois alottaa...

-maalaisomppu-

Vierailija
2/9 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittiko lääkäri että yhdet kuukautiset kun tulee niin voi ruveta hommiin vain sitä että ekojen kuukautisten jälkeen odotetaan yksi kunnon koko kierto? Mulla kun alkoi ekat kuukautiset kaksi viikkoa kierukan poiston jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poisto oli 14.10 ja kaks päivää siitä alko vuoto (tyhjnnysvuoto/kuukautiset?). Mulla aika samoilla päivillä olis pitäny olla normit kk:kin, mut lääkäri sano, että "ensi kuussa sitten voi aloittaa". Oon kyllä kuullu, että joillekin on "lupa" annettu ihan samantien, et kai ihan lääkärikohtaistakin. Luulen, että sulla noi oli ne ekat kunnon kuukautist, kun oli poistosta kuitenkin jo kaks viikkoa. Paljon lykkyä yritykseen ja plussatuulia!

-maalaisomppu-

Vierailija
4/9 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla ehti olla siinä välissä jo sitä tyhjennysvuotoa aika monta päivää. Ja sitten tuli kunnon menkkakivut ja kunnon kuukautiset. Mutta mietin vaan että olisiko kuitenkin hyvä odottaa vielä yksi koko kierto, mutta kun ei millään malttaisi.

5/9 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun mielestä toi "riittää". Joku juttuhan sekin on, että heti kierukan poiston jälkeen kuulemma raskautuu helpommin. Mulla edellisellä kerralla oli ne yhdet kuukautiset ja sit tärppäs. Voi kun nytkin kävis niin....kun nyt vaan se täti tulis!!!

-malttamaton maalaisO-

Vierailija
6/9 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Sanoi lääkäri minulle. Kierukka otettiin pois 20.10. kaksi päivää myöhemmin alkoi tyhjennysvuoto. Siitä laskien nyt olisi kp 24 tai sinne päin, eikä ovista ole kuulunut.X-( Heti aiotaan yrittää.

Vierailija
7/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierukka poistettiin viikko sitten ja lääkäri katsoi ultrassa mulla olleen juuri ovulaatio silloin parhaillaan, vaikka olikin kierukka. Laski että kuukautisten pitäisi tulla 2 viikkoa kierukan poistamisen jälkeen (mulla siis) joten tällä viikolla luulisi vuodon alkavan.

Aion ainakin heti yritellä tässä seuraavassa kierrossa ja pissiä ovulaatiotesteihin :)

Olen kuullut myös että jotkut tulleet raskaaksi jo välittömästi kierukan poiston jälkeen, että kuukautisia ei ole ehtinyt tulla ollenkaan.

Tämä mahdollista jos ovulaatioaika menossa.

Kaikki naiset eivät ovuloi kierukan aikana, jotkut ovuloivat

Paljon tsemppiä kaikille yrittäjille!

Choco ja poitsu 4v. :)

Vierailija
8/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukan poistamisen jälkeen voi heti alkaa yrittää lasta. Kierukan poiston jälkeen tulee 2-4 viikon kuluttua ns. tyhjennysvuoto, joka kuuluu asiaan. Sen pitäisi käynnistää kierto.

Vierailija
9/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin taka-ajatuksena tuossa tauossa se, että ellei odota yhtä kunnon kiertoa, ei voi laskea lapselle edes laskettua aikaa, jos nimittäin sattuu heti tärppäämään.

Mulle sanottiin hormonikierukan poistossa, että muutama päivä ennen poistoa jo pitää käyttää muuta ehkäisyä, jos haluaa olla varma ettei tule raskaaksi. Minuahan tuo ei paljon liikuttanut kun en kai minä sitä kierukkaa huvikseni pois otattanut :-)