Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa varastettiin 250e rahaa töissä!!

Vierailija
10.01.2008 |

Olen nuorisotyöntekijä ja toi summa on todella iso osa kuukausipalkasta. Yleensä mulal ei ole ikinä käteistä rahaa, mutat nyt oltiin juuri oltu autokaupoilla jonka johdosta käteistä niin paljon lompakossa. Rahat vietiin mun toimistosta kassissa olleesta rahapussista. Toimisto ei ollut lukossa.

Onko mitään mahdollisuutta saada niitä rahoja ikinä mistään takaisin?? Kun rahat oli viety olin n. tunnin yhdessä kokouksessa enkä siis pystynyt samalla pitämään silmällä ketä talossa liikkui. Nyt oeln kuullut nuorilta että juuri silloin täällä oli käynyt mustalaisia... rahoja en varmasti ikinä tuu näiltä varkailta saamaan takaisin, mutta onko mitään mistä voisi hakea korvausta?????

Rikosilmoituksen oon tehnyt. Vakuutusyhtiölle soittanut, eivät korvaa, pitäisi olla murtojäljet tms.

Onko mitään muita ideoita/paikkoja tms. mistä voisin rahat saada?? Siinä oli suunnilleen koko mun omaisuus!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mielestä on aika leväperäistä jättää mitään rahanarvoista omaisuutta toimistoon, johon kuka tahansa voi kävellä sisään.

Vierailija
2/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta saat nyt syyttää ihan vain itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja korvasi heti kyseisen summan, ja sen jälkeen alkoi asian selvitys. Koskaan asia ei selvinnyt (ja myös meidän työntekijöiden moka, kun olimme jättäneet lukollisen oven auki...).

Todella tarkkaan kyllä syynättiin/haastateltiin jokainen työntekijä, ja jokaisen lapsen huone käytiin sentti sentiltä läpi... eli tämän jälkeen ei enää voinut tehdä mitään. Joten syyllistä ei löydetty. Mutta kuten johtaja hyvin sanoi; tilaisuus teki varkaan... näinhän se yleensä menee.

Onneksi en ollut tuolloin edes työvuorossa, sillä johtajan henk. koht. haastattelu oli ollut todella tiukka ja ahdistava. :(

Vierailija
4/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä pienellä paikkakunnalla, ollut samassa paikassa 5 vuotta ja usein ollut toimiston ovi auki. Koskaan ennen ei ole tälläistä sattunut.. harmittaa vaan niin vietävästi koska yleensä mulla ei ikinä ole rahaa lompakossa... tiedän kyllä että oma vika kun en laittanut toimistoa kiinni, silti vaan elättelen toivoa että olisi joku taho joka korvaisi. Niinkuin tossa lastenkoti esimerkissä..

Kerokaa esimerkkejä samanlaisista tapauksista ja oletteko saaneet jostain korvausta..

Vierailija
5/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sa varastettiin ja sille tielleen jäi, varkaus ei selvinnyt, eikä korvausta herunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan