Haikea olo, lopetin eilen imettämisen
En ois halunut vielä lopettaa, mutta vauvaa 8kk ei olis voinut vähempää kiinnostaa imeminen. Koko touhu meni lopulta niin pelleilyksi ja maidon tulo vaan hiipui, joten katsoin parhaaksi lopettaa. Olo on jotenkin epäonnistunut.
Ja, mä en nyt kaipaa vittuilua vaan tsemppiä. Parempi kait antaa maitoa pullosta kuin katsella vauvan hiipuvaa painonnousua?! Mut silti ottaa päähän.
Kommentit (6)
sen takia lopetinkin, kun tajusin saavani siitä enemmän irti kuin lapsi.
-ap
pääsit eroon siitä.. mä en tiennyt mitään muuta kamalampaa kuin imettäminen.
Lapsen kasvamista on ihana seurata. Hellyyttä voi antaa niin monella muullakin tapaa kuin imettämällä. Häntä pystyyn vain, teillä ehkä sulkeutui yksi ovi mutta avautui joku muu.
Hieno saavutus tosiaankin tuo 8 kk on. Kohta ei enään kumpikaan muista koko imetystä. Itse lopetin tasan kaksi kuukautta sitten, eikä meistä kumpikaan enään muista koko asiaa, ei edes imijä itse. Niinhän sitä sanotaan, että tärkeimpiä ovat ne ensimmäiset päivät ja viikot, joten sinulla on homma hienolla mallilla !!!
Jatkan vielä pari viikkoa mutta olen lopettelemassa ja nyt jo tuntuu vähän haikealta, kun tämä on kuopus. Ehkä sulle tulee vielä uusi tilaisuus myöhemmin? 8 kk on tosiaan ihan hieno imetys ja jos vauva itse lopetti, se oli hänen valintansa.
Kun lapsi itse vieroittaa itsensä, on sitäkin kunnioitettava. Imetyshetket täytyy korvata muilla hellittelyillä, mutta tiedän, imettäminen on ihanaa.
Tsemppiä!