E:llä alkavien poikien nimissä apuanne kaivataan
Meillä olisi vielä yksi vauveli haaveissa eli ei siis vielä tulossa. Kuitenkin kovasti olen pyöritellyt jo nimiä mahdolliselle tulokkaalle ja se onkin ollut melko haastavaa. Tytön nimi olisi kyllä jo valmiina, mutta sopivaa pojan nimeä en ole vielä keksinyt. Haluaisimme nimen alkavan E-llä, sillä kuopuksemme on Eveliina ja isoveljien nimet puolestaan alkavat A:lla. Olisi kiva jos tosiaan sointuisin siskon nimen kanssa yhteen.
Mua kiinnostaisi nimet Eemeli ja Elias, mutta ne ovat jo käytössä niin lähisuvussa ja ovat siksi poissuljettuja. Samoin sitten kovin noita lähellä olevat nimet eivät käy. Tuntuu, että juuri tuolla kirjaimella alkavia nimiä ei niin kovin paljoa ole tai sitten mulla ei vaan oikein itsellä ajatus leikkaa. Sen verran olen miettinyt, että esim. Eino ja Einari ovat sellaisia nimiä joista en itse pidä.
Olisi mukava saada nimivaihtoehtoja teiltä ja erikoisempiakin nimiä saa ehdotella. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (5)
Eerik(ki)
Elmeri
Eeli
Eemi(l)
Emerik
Eemos
Eeti
Ernesti
Eevert(ti)
Elmo
Eppu
Eremias
Erno
Eskil
tai sitten joku yhdysnimi käyttäen alkuosana vaikka Eemi, Eeli, Eppu tai Eeti nimiä.... Eemi-Oskari, Eeli-Aleksi jne.
Edvin
Eelian, Eeron
Eirik, Eirikki
Eljami, Elliot, Elvin, Elvis
Emiliano, Emppu
Enrik
Erasmus, Ervin
Evald, Evan, Evin
Eero
Einar/Einari
Elia
Eliot/Elliot
Erkka
Esa
Eljas
Paljohan teiltä löytyi mulle ihan uusiakin nimiä. Olen nyt ajankulukseni kovasti makustellut ehdotuksianne ja muutama sieltä löytyi sellainen mitkä jäi enemmän kiinnostamaan. Oli myös niitä tosi kivoja joita en kuitenkaan voi käyttää kun taitavat olla niin samankaltaisia kun jo lähipiirissä käytössä olevat. Seuraavat nimet tulevat varmasti jatkossa olemaan varteenotettavia vaihtoehtoja;
Eemu
Eliel
Eeti
Eeli
Eevert
Elliot
Eero
Eljami
Noista Eemu ja Eevert miellyttivät kaikkein eniten. Eljami on myös tosi kiva kunhan sais miehen innostumaan hieman erikoisemmasta nimestä. Ja tosiaan noi muutkin mainitsemani on mietinnässä. Onneksi asialla ei ole kiirettä, mutta olis kiva, että joku nimi tosiaan kolahtais niin paljon, että ei tarttis soutaa ja huopaa nimiasian kanssa kun ajankohtaiseks toivottavasti jossain vaiheessa tulee. Mulle on tärkeää kuitenkin se, että molemmat tosiaan tykättäis nimestä ja meillä taitaa olla miehen kans vähän erilainen nimimaku. Onpahan aikaa sitten vääntää asiasta kättä.
Eveliinan veljelle:
Eemu
Eetu
Elmeri
Elja
Eerikki
Erkko
Eeros
Esaias
Eevertti
Eetos
Eliel
Ekko
Eepo/Eepos
Emiel
Läheltä suosikkejasi löytyisi tietenkin EEMIL & EELIS =) ne eivät tainneet käydä . .