Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainut kenellä näin päin..

09.01.2008 |

muut kertoo huonosta olosta alkuraskaudessa mulla on ikuinen nälkä =/eihän sais syödä kahden edestä missään nimessä mutta tää nälkä on ihan hirveetä..ei ole ikuna ennen ollut tälläistä oireilua..mikä tähän mahtaa auttaa?ja kun ei ole sillee erikseen makeennälkä vaan muuten vaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekasta tosi kova nälkä koko ajan, söin kolme lämmintä ateriaa päivässä kun teki mieli ruokaa, ei siis mitään herkkuja. Toisesta ei ihan niin kova nälkä ja tästä kolmannesta ihan normaalit ruokahalut.

Maaria 28+6

Vierailija
2/3 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa siis todellakin oli molemmat - kuvottava olo kokoajan, työmatkalla julkisilla mennessä oksensin vähentään kerran, sitä ennen kerran kotona ja taas heti työpaikalle päästyä... ja nälkä oli koko ajan, niin että piti syödä tosi tiheästi ja se nälkä oli oikeasti niin kamala, että fyysisesti sattui - en uskonut, että sellainen on mahdollista, mutta oli se vaan. Joten söin paljon ja sitä, mitä pystyin, mikä pysyi sisällä - ikävä kyllä siksi aika epäterveellisesti ja painoa tuli lähes 30 kg. Terveellisemmin olisin voinut yrittää syödä, mutta pakko oli niitä määriä syödä. Kun synnytin, istukka oli tavattoman pieni, niin itse olen miettinyt voisiko siinä olla syy jatkuvaan nälkään? En tiedä. Muiden kanssa ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri unelma oli saada iltaisin perunaa ja lihakastiketta. Siis sellaista oikein tuhtia vanhan ajan läskisoosia. Nälkä oli alitinen seuralainen ja nimen omaan piti saada kunnon ruokaa. Huono olokin oli alkuun seuralaisena.